(Kurzy.cz)
Zuno otevírá kontaktní místa a startuje kampaň k refinancování (7.1.2016)
Banka Zuno v České republice zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely hned dvě. Lidé si na nich mohou například nechat poradit, jak v Zuno požádat o refinancování svých starých úvěrů v rámci právě zahájené kampaně.
Cílem je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde všechno zařídit online, ale některé služby už je možné vyřídit i osobně.
Na kontaktních místech může každý jednoduše zjistit, jak spolu se Zuno ušetřit i tisíce korun na staré půjčce. Stačí si přenést nevýhodný úvěr. Zájemci zde mohou také otevřít účet, podat žádost o půjčku nebo o jiné služby za asistence poradce, navíc mohou požádat o obnovu přístupů do internetového bankovnictví nebo získat zapomenuté klientské číslo.
Pro Zuno je stále prioritním kanálem
internetové a mobilní bankovnictví,
„Proto
Kombinace internetu a osobní asistence
Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Zuno je stejně jako Chytrý Honza inovativní společnost se záměrem masivního růstu a expanze v roce 2016. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku.
"Za prvních šest měsíců
fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa
funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a
přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu - tisícovku
obsloužených klientů. Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online.
Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem. Zuno tuto
naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,”
říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza
Zuno má svá kontaktní místa také na Slovensku, na přelomu října a listopadu minulého roku rozšířilo Zuno na Slovensku jejich počet z 11 na 15 míst. Počet kontaktních míst na Slovensku Zuno rozšiřuje ve spolupráci se společností Global Finance.
Banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Služby banky Zuno jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím chytrých telefonů s operačními systémy iOS, Android nebo Windows Phone, nebo přes kontaktní centrum. Zuno se ze start-up společnosti stala bankou střední velikosti nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka, refinancování, kreditní karta nebo kontokorent).
Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz
Poslední zprávy z rubriky Prezentace:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz