Index spotřebitelské důvěry v Německu - GfK, GfKv
Index německé spotřebitelské důvěry (německého spotřebitelského klimatu, GfK) měří úroveň spotřebitelské důvěry v ekonomickou aktivitu. Údaje jsou sestaveny z průzkumu asi 2 000 spotřebitelů. Vyšší než očekávaná hodnota by měla být považována za pozitivní pro EURo.
Podívejte se také na IFO - index Neměcké podnikatelské důvěry.
Německá ekonomika, index GfK - zpravodajství a komentáře
Další zprávy k tématu "Index spotřebitelské důvěry v Německu - GfK, GfKv"
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Ing. Tomáš Slavík, SLUTO
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.
Kdy a Kde Rezervovat Zimní Dovolenou, aby Vaše Peníze Pracovaly pro Vás?"