Kampaň ČSOB „Cash, na co chceš“ startuje. Mladým lidem může splnit sny

Kampaň ČSOB Cash, na co chceš startuje. Mladým lidem může splnit sny

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko Odeslat nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko Ukončit chat. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
04.09.2018

Už podruhé v řadě ČSOB nabídne šanci mladým lidem ve věku 18-26 let na splnění jejich snů. Od září do konce dubna vylosuje každé dva týdny výherce 100 000 Kč. Banka tak celkem odmění 16 nových i stávajících klientů. Jedinou podmínkou je založení Plus Konta.

Mladým lidem často chybí finance k tomu, aby si splnili své sny. Někdo chce cestovat, jiný zase sportovat, kreslit či studovat. Chceme být takovým počátečním impulsem, který je motivuje k akci a třeba jim i pomůže ujasnit si budoucí životní dráhu, říká Patrik Madle, tiskový mluvčí ČSOB.

Všechny důležité informace získají zájemci na webu www.cashnacochces.cz. Stránka bude zároveň sloužit pro registraci do soutěže a k založení Plus Konta. K tomu stačí jen jméno, příjmení, email a mobilní telefon.

O loňskou kampaň byl velký zájem. Plus Konto si navíc sjednalo o 70 % více mladých lidí do 26 let, než v předchozím roce. Podle průzkumu banky se také zlepšilo vnímání ČSOB mezi mladými, na čemž měla kampaň pravděpodobně velký podíl, dodává Madle.

Kampaň je podpořená online komunikací v podobě dvou videí ve variantě dívka/chlapec, které zvou mladé lidi na microsite www.cashnacochces.cz. Videa jsou k zhlédnutí na YouTube a sociálních sítích. Banka mladé lidi osloví i prostřednictvím instastories, online bannerů a ATM obrazovek.


Zařazenoút 04.09.2018 12:09:00
ZdrojČSOB - Tiskové zprávy
Originálcsob.cz/portal/o-csob/o-csob-a-kbc/servis-pro-media/tiskove-zpravy/-/asset_publisher/5FasXY5AUiLR/co...
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.