• Největší všestranný maloobchodní prodejce v Číně se zúčastní lednového veletrhu v Las Vegas
• Stánek 26030 bude zahrnovat nástroj pro virtuální nákupy "Magic Runway" a nákupního asistenta "Biu Robot"
• Dr. Jack Jing, provozní ředitel společnosti Suning Technology Group, bude diskutovat o strategii RaaS společnosti Suning
Komerční gigant Suning se umístil na druhém místě mezi čínskými nestátními společnostmi a vlastníci portálu Suning.com, maloobchodní společnosti ze seznamu Fortune Global 500, představí příští týden na veletrhu CES 2019 v Las Vegas své přední všestranné operace a inovace v oblasti inteligentního maloobchodu a inteligentní domácnosti.
Stánek společnosti Suning, s tematickým názvem "Suning - největší všestranný maloobchodní prodejce v Číně", bude situován jako Stánek 26030 v pavilonu LVCC S2 a představí návštěvníkům futuristickou vizi inteligentního maloobchodu a inteligentní domácnosti prostřednictvím prezentace řady komerčních aplikací na bázi AI, které jsou využívány v současném obchodním portfoliu společnosti Suning.
Dr. Jack Jing, provozní ředitel společnosti Suning Technology Group, který na veletrhu CES 2019 odhalí více informací o strategii RaaS (maloobchod a služby) společnosti Saning, na základě konceptu inteligentního maloobchodu řekl: "Jsme nadšeni, že přijíždíme na veletrh CES 2019 a představíme více informací o našich praktických postupech v oblasti inteligentního maloobchodu spolu s pokrokem, který činíme v oblasti AI, včetně našeho výzkumného a vývojového centra v Silicon Valley. Těšíme se na návštěvníky našeho stánku, kterým ukážeme, jak využíváme technologii AI ke sledování zvyků spotřebitelů, předvídání spotřebitelských trendů, řízení výroby a poskytování diverzifikovaných a personalizovaných produktů a služeb pro spotřebitele."
Nejnovější technologické aplikace a produkty vystavené ve stánku společnosti Suning budou v letošním roce představovat:
• Magic Runway. Nejnovější projekt, který vyšel z laboratoře "Inovativních aplikací" výzkumného a vývojového centra společnosti Suning v Silicon Halley. Jedná se o nástroj na bázi AR (rozšířené reality), který nakupujícím umožňuje virtuálně vyzkoušet různé oblečení pomocí několika pohybových gest, aniž by museli strávit hodiny ve zkušební kabince. Novou aktualizací této aplikace, která se objeví na veletrhu CES 2019, bude funkce inteligentního stylisty, který dokáže rozpoznat pohlaví a věk uživatelů a poskytnout doporučení oděvu. Tato technologie bude také využívána v září během Týdne módy v New Yorku a očekává se, že bude vyvinuta pro různé scénáře nakupování, aby uspokojila potřeby nové generace spotřebitelů ovlivněných AI.
Bill Shao, ředitel Laboratoře inovačních aplikací vývojového a výzkumného centra společnosti Suning v Silicon Valley, dodává: "Zjistili jsme, že zákazníci tráví spoustu času čekáním na volné kabinky pro vyzkoušení oblečení. Jako inteligentní prodejce chce Suning vytvořit efektivnější a zajímavé nákupní zkušenosti bez námahy, a proto jsme vytvořili Magic Runway. Plánovali jsme ji využít ve vlastních nákupních centrech Suning v Číně, abychom se mohli přizpůsobit budoucím návykům spotřebitelů."
• Analýza toku nakupujících a tepelného rozložení v kamenných obchodech. Pomocí rozpoznávání obličeje a vizualizace dat pro shromažďování a analýzu informací pro segmentaci a profilování zákazníků obchodů dokáže tato technologie přesně vypočítat tok nakupujících a zaznamenávat preference zákazníků. Tepelná mapa je pak vytvořena na základě tepelné analýzy znázorňující distribuci toku cestujících. To pomáhá provozovatelům předpovídat tok a analyzovat zvyky spotřebitelů, zvyšovat efektivitu a organizaci distribuce zboží. Tato technologie byla široce využívána v maloobchodních prodejnách společnosti Suning a může posílit podnikání kamenných obchodů.
• Biu Robot. Komerční robot Biu Robot s umělou inteligencí, založený na pozorování emocí, lze považovat za inteligentní prodejní automat. Robot je schopen pohybu v určitém rozsahu jakéhokoli místa, kde je prodáváno zboží, a využívá technologii rozpoznávání hmotnosti k identifikaci jakéhokoliv zboží, které je vybíráno procházejícími zákazníky. Zákazníci jsou pak schopni provést platbu prostým skenováním QR kódu na robotovi. Biu Robot lze snadno využívat, je flexibilní pro použití v různých prodejních situacích, což pomáhá zlepšit automatizované inteligentní maloobchodní operace.
Společnost Suning také představí svůj nejnovější vývoj v oblasti inteligentní domácnosti, jako "Magic Mirror", Biu Smart Speakera PPTV Quantum dot TV představující platformu Biu OS společnosti Suning, která je založena na průkopnickém IoT a inteligentním hlasovém ovládání. Dne 7. ledna vystoupí také Dr. Jing v rámci Čínské noci, což je událost, kterou společně pořádá generální konzulát Číny v San Francisku a Organizační výbor Čínského veletrhu informačních technologií (CITE). Je navržena tak, aby usnadnila komunikaci mezi čínskými a zahraničními společnostmi a vytvořila platformu pro prezentaci příležitostí.
Stánek společnosti Suning bude umístěn jako Stánek 26030 v pavilonu LVCC S2.
O společnosti Suning
Společnost Suning, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2018 se společnost Suning Holdings umístila na druhém místě mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 80,85 miliard USD (557,9 miliard RMB). Společnost Suning s posláním "Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic. Společnost Suning.com byla v roce 2018 uvedena na seznamu Fortune Global 500. Další informace naleznete na webových stránkách www.suningholdings.com.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/804137/SUNING_booth.jpg
KONTAKT: Pro dotazy z médií a domluvení schůzky na veletrhu CES 2019 (v anglickém nebo čínském jazyce) s Dr Jackem Jingem, provozním ředitelem společnosti Suning Technology Group, kontaktujte: Edd Ross, H+K Strategies (Londýn), Edd.Ross@HKstrategies.com, +44-207-973-4470
Zařazeno | ne 06.01.2019 10:01:00 |
---|---|
Zdroj | protext.cz |
Originál | protext.cz/zprava.php?id=30438 |