České výrobky mají v Srbsku dobré jméno již z dob bývalé Jugoslávie. Produkty našich výrobců se nacházejí v řadě dolů, elektráren, strojírenských podniků a v dopravní infrastruktuře. Oproti velice dobrým možnostem na tyto historické dodávky navázat však stojí nedostatek prostředků na straně srbského státu, nicméně probíhající reformy nutí srbské firmy i stát investovat aspoň do repasí stávajícího vybavení. Naskýtá se tak celá řada příležitostí i pro menší české firmy. Vyplývá to z aktuální analýzy investičních a obchodních aktivit mezi Českou republikou a Srbskem, kterou zpracovala Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR). Analýza se váže k aktuální pracovní cestě místopředsedy vlády a ministra průmyslu a obchodu Karla Havlíčka.
Celý článek naleznete zde:
https://www.mpo.cz/cz/rozcestnik/pro-media/tiskove-zpravy/srbsko-jako-vstupni-brana-na-balkan-pro-ceske-firmy–248772/
Zařazeno | st 11.09.2019 12:09:00 |
---|---|
Zdroj | AMSP |
Originál | amsp.cz/mpo-cz-analyza-amsp-cr-srbsko-jako-vstupni-brana-na-balkan-pro-ceske-firmy/ |
Kategorie | AMSP v Médiích |