Statutární město Hradec Králové vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
KURÁTOR/KA - MLÁDEŽ
odbor sociálních věcí a zdravotnictví
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a různorodou práci
- stabilní zázemí velké organizace
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- propracovaný systém rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
- pružnou pracovní dobu
- pět dnů placeného zdravotního volna
- pět týdnů dovolené
- zajímavý program benefitů (možnost stravování/stravenkové karty, volitelné čerpání benefitů z osobního účtu zaměstnance)
- příjemné pracovní prostředí
- rádi do týmu přijmeme kolegyně/kolegy bez ohledu na věk, pohlaví, barvu pleti, zdravotní stav, národnost, sexuální orientaci a víru
Charakteristika pozice:
- výkon sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů
- provádění a koordinace opatření směřujících k odstranění nebo zmírnění nepříznivých vlivů působících na vývoj dítěte, zpracovávání stanovisek a návrhů řešení situace dítěte v konfliktu se zákonem (sociální kuratela pro děti a mládež)
- platové zařazení: 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění
- je nastaven systém výkonového odměňování, tzn. souběžně s platovým tarifem reálná možnost osobního příplatku a odměn
- budeme se snažit vyjít vstříc i vašim případným specifickým potřebám, například v souvislosti s postižením
Kvalifikační požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
- komplexní přehled v sociální oblasti zejména s přesahem na navazující služby
- komunikační dovednosti, psychická odolnost
- uživatelská znalost PC (MS Word, Excel, Outlook)
- samostatnost, zodpovědnost, kreativita a akceschopnost
- řidičské oprávnění skupiny B
- dobrá orientace v navázaných službách pro rodiny s dětmi
- praxe v oblasti SPOD a ZOZ pro oblast SPOD významnou výhodou
- uchazeč musí splňovat předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., § 4 odst. 1
Informace:
Ing. Bc. Roman Kočí, vedoucí oddělení SPOD - kurátorské činnosti a náhradní rodinná péče, tel. č.: 495 707 382
Místo výkonu
práce: Statutární
město Hradec Králové
Náležitosti přihlášky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození
- státní příslušnost a místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu
- datum a podpis uchazeče
- strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede zejména údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pozice“
- výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (dočasně lze nahradit čestným prohlášením)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihláška dále musí obsahovat motivační dopis.
Přihlášky podávejte pouze v písemné podobě, a to na podatelnu magistrátu města (Československé armády 408, zvýšené přízemí vlevo, dveře č. 21), nebo je zasílejte na adresu Magistrát města Hradec Králové, personální oddělení, Československé armády 408, 502 00 Hradec Králové.
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Hradec Králové: bebb2in. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny epodatelna@mmhk.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě
Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Přihlášky lze podávat do 6. 8. 2024
Mgr.
Markéta Bartušová
tajemnice magistrátu města
Vytvořeno / změněno: 6.8.2024 / 6.8.2024 | Zveřejnit od-do: 4.7.2024-6.8.2024
Zařazeno | po 05.08.2024 08:08:00 |
---|---|
Zdroj | Hradec Králové |
Originál | hradeckralove.org/vismo/dokumenty2.asp?id_org=4687&id=67939 |
guid | 67939 |