Úřední hodiny Odboru dopravních a správních agend od 18. května 2020

Úřední hodiny Odboru dopravních a správních agend od 18. května 2020

Vážení občané, zveřejňujeme úřední hodiny Odboru dopravních a správních agend Městského úřadu Uherské Hradiště, které budou v platnosti od 18. května 2020. Řidičské průkazy, evidenci vozidel, občanské průkazy, cestovní doklady a další dokumenty jako např. rodné listy si vyřídíte v pondělí, ve středu a v pátek bez nutnosti rezervace, v úterý a ve čtvrtek je nutné využít rezervačního systému.

Pondělí, středa, pátek:

V budově na ulici Revoluční na oddělení registru řidičů a vozidel a v budově úřadu na ulici Protzkarova na oddělení matrik, evidence obyvatel a osobních dokladů jsou úřední hodiny v pondělí a ve středu od 08.00 do 17.00 hodin a v pátek od 08.00 do 12.00 hodin pro všechny klienty bez nutnosti rezervace.

Úterý, čtvrtek:

V budově na ulici Revoluční na oddělení registru řidičů a vozidel a v budově úřadu na ulici Protzkarova na oddělení matrik, evidence obyvatel a osobních dokladů budou klienti obslouženi v úterý a ve čtvrtek pouze na základě předchozí internetové rezervace - https://www.mesto-uh.cz/chci-se-objednat.

Upozornění: Internetová rezervace bude zpřístupněna ode dne 14. 5. 2020

Zveřejněno dne: 13. květen 2020. Aktualizováno: 13. květen 2020

Kontakty na odpovědnou osobu

Odbor dopravních a správních agend
Revoluční 1023
686 01 Uherské Hradiště
Odpovědná osoba

Mgr.Ing. Marek Rybnikář

T: 572 525 550
M: 728 088 420
E: Marek.Rybnikar@mesto-uhcz


Zobrazit sloupec