Česká republika láká mladé Milleniály

Česká republika láká mladé Milleniály

16.09.2019 / 22:38 | Aktualizováno: 16.09.2019 / 22:42

Turistický ruch je jeden z velmi perspektivních segmentů české ekonomiky. Generuje téměř 3 % HDP a dává práci přes 230 tisícům našich občanů. Každoročně ČR navštíví přes 10 milionů zahraničních hostů a našim zájmem je, aby zde byli spokojení, zůstali co nejdéle a utratili co nejvíce peněz.

Mezi nejlukrativnější klientelu z tohoto hlediska patří hosté ze Spojených států amerických. Ti patří zároveň mezi ty, jejichž pozornost se poměrně obtížně získává. I když jsou USA velkou zemí, lidí, kteří cestují mezinárodně, není zase tolik – valná většina amerických turistů preferuje sousední Kanadu či Mexiko. Do Evropy každoročně zavítá zhruba 16 milionů Američanů, kteří v první řadě upřednostňují ikony evropských turistických destinací jako je Francie, Itálie a Británie. Země jako Česká republika musí o jejich pozornost tvrdě bojovat.

Tento boj dnes probíhá především pak na sociálních médiích a nejlepší zbraní je vynikající marketing a propagace. A na to se v rámci projektu ekonomické diplomacie zaměřil Generální konzulát ČR v Los Angeles a CzechTourism New York.

Projekt, realizovaný v červenci 2019, si kladl za cíl zpropagovat ČR jako turistickou destinaci u mladých Američanů a především milovníků filmu. V jeho rámci jsme uspořádali roadtrip amerických influencerů do Prahy a zejména atraktivních regionů – Severní Čechy / Českosaské Švýcarsko a Jižní Čechy.

Specificky se program zaměřil na aktivní dovolenou, památky a pak na místa spojená s americkým filmovým průmyslem resp. lokality, kde se natáčely světoznámé filmy – od bondovek přes válečné filmy po fantasy. Nadto měli účastníci příležitost navštívit Barrandov a i Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech včetně zajímavých projekcí a absolvovat poznávací výlet se skupinou světových filmařů po potenciálních filmových lokalitách v karlovarském kraji.

Výsledkem jsou nejenom atraktivní fotovýstupy na blogu či sociálních sítích, ale hlavně potenciální dosah na statisíce nadšených cestovatelů v USA na jenom z turisticky nejvyhledávanějších nezávislých blogů. Projekt tak pomohl generovat zajímavé inspirace a dát ČR do hledáčku potenciálních návštěvníků.

Marino Radačič, ekonomický diplomat, Generální konzulát ČR v Los Angeles



Zařazenoút 17.09.2019 00:09:00
ZdrojMZv ČR v Los Angeles
Originálmzv.cz/losangeles/cz/obchod_a_ekonomika/ceska_republika_laka_mlade_millenialy.html
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.