Administrátor/ka zjednodušených projektů v oddělení zjednodušených projektů V v odboru administrace zjednodušených projektů MŠMT
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení služebního místa Referent/ka Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání Administrátor/ka zjednodušených projektů v oddělení zjednodušených projektů V v odboru administrace zjednodušených projektů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy osobou v pracovním poměru na dobu určitou (zástup za RD)
MŠMT vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa osobou v pracovním poměru Referent/ka Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (dále jen OP VVV) Administrátor/ka zjednodušených projektů v oddělení zjednodušených projektů V v odboru administrace zjednodušených projektů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, kód systemizovaného místa MSMT0000582S.
Náplň práce:
- kontrola čerpání a užití finančních prostředků v oblasti zjednodušených projektů
(dále jen Projektů); - příprava, kontrola a kompletace podkladů pro vydání Rozhodnutí o poskytnutí dotace u Projektů;
- zabezpečení administrativní kontroly všech typů monitorovacích zpráv a žádostí o platbu u Projektů (kontrola monitorovacích zpráv po věcné/finanční stránce kontrola plnění klíčových aktivit, monitorovacích indikátorů, rozpočtu);
- schvalování a administrace podstatných a nepodstatných změn u Projektů;
- administrace změny stavů projektů v MS2014+, vkládání dat a souborů do MS2014+;
- komunikace s příjemci OP VVV (elektronická a telefonická komunikace s příjemci finančních prostředků - nejčastěji s mateřskými, základními a středními školami)
v průběhu realizace Projektů;
Požadujeme:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (v návaznosti na platovou třídu);
- trestní bezúhonnost;
- státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
- plnou svéprávnost;
- potřebnou zdravotní způsobilost;
- organizační schopnosti;
- komunikační schopnosti a prezentační dovednosti;
- ochotu a schopnost rychle se učit novým věcem;
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a flexibilitu;
- týmového ducha;
- znalost práce s programy balíčku MS Office (zejména MS Word a Excel).
Splnění požadavku vysokoškolského vzdělání v magisterském studijním programu, státního občanství ČR, popř. cizího státního občanství, je uchazeč povinen doložit příslušnými listinami, případně čestným prohlášením, přičemž listiny uchazeč předloží nejpozději před konáním pohovoru. Není-li uchazeč státním občanem České republiky, musí předložit doklad o certifikované zkoušce z českého jazyka jako cizího jazyka nebo doklad, že absolvoval alespoň po dobu 3 školních roků základní, střední nebo vysokou školu, na kterých byl vyučovacím jazykem český jazyk. Splnění předpokladu trestní bezúhonnosti se dokládá nejpozději před konáním pohovoru výpisem z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Splnění předpokladu svéprávnosti a zdravotní způsobilosti se dokládá nejpozději před konáním pohovoru písemným čestným prohlášením. Výběrového řízení se může zúčastnit jen osoba, která splňuje výše uvedené předpoklady a požadavky.
Výhodou:
- praxe v oblasti strukturálních fondů EU;
- zkušenosti s administrací projektů financovaných z ESF.
Další informace o služebním místě:
- zaměstnání na plný pracovní úvazek;
- pracovní poměr na dobu určitou zástup za RD;
- nástup 1. března 2021 nebo dle dohody;
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů, ve 13. platové třídě (platový tarif 27 980 41 290 Kč v závislosti na počtu let praxe);
- osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu práce;
- motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci;
- mimořádné finanční odměny.
Nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností;
- možnost získání či prohloubení pracovních zkušeností v oblasti ESIF;
- přátelský a energický kolektiv spolupracovníků;
- možnost dalšího odborného vzdělávání;
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění);
- zaměstnanecké benefity v oblasti kultury, sportu či vzdělávání prostřednictvím systému Cafeteria;
- náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
- možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).
Motivační dopis se strukturovaným životopisem (včetně uvedení telefonního čísla a e-mailové adresy), zasílejte na adresu posta@msmtcz, nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, nebo podejte osobně v úředních hodinách na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: vidaawt), a to nejpozději do 29. ledna 2021. Do předmětu zprávy uveďte Administrátor/ka zjednodušených projektů v oddělení zjednodušených projektů V, č. j.: MSMT-VYB-2/2021-1.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení rovněž stvrzuje, že splňuje podmínku zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, uvedenou v § 303 odst. 3, a je seznámen s § 304 odst. 1 téhož zákona.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679
ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.
S ohledem na současnou epidemickou situaci spojenou s rizikem onemocnění COVID-19 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje o možnosti realizace výběrového pohovoru on-line formou. Bližší informace podá ministerstvo každému žadateli následně.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rámci svých služebních a pracovních míst.
…..………………………
PhDr. Jindřich Fryč
státní tajemník
v Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy
V případě dalších dotazů se obracejte na:
Ditu Poskočilovou: dita.poskocilova@msmtcz
Datum zveřejnění inzerce: 15. 1. 2021
Datum sejmutí inzerce: 29. 1. 2021
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.pdf
Nahoru
Navigace v sekci
Důležité odkazy
Česká školní inspekce
Akademie věd ČR
Vysoké školy
Profil MŠMT v GORDIONu
© 2013 – 2021 MŠMT
Tvorba webových stránek a aplikací