Největší zákaznické centrum ČEZ slaví první rok od svého redesignu

14. 6. 2021

Produkty a služby Ostatní

Největší zákaznické centrum ČEZ slaví první rok od svého redesignu

Plzeň – Největší Zákaznické centrum Skupiny ČEZ, slaví rok své novodobé existence. Jeho rozsáhlá rekonstrukce přitom skončila právě v období prvního nuceného přerušení provozu zákaznických, ale i informačních center v březnu loňského roku. Moderně a komfortně vybavené zákaznické centrum tak čekalo na své první klienty do 4. května 2020. Přišla však další koronavirová krize a jeho opětovné uzavření. Slavnostní po-covidové otevření s připomenutím, co nyní na zákazníky v plzeňské Guldenerově ulici čeká, proběhlo v pondělí 14. června.

„Na novém a ojedinělém pojetí modernizace se nemalou měrou podíleli i naši klienti, kteří v anketě odpovídali na otázky, jak by podle nich měly prostory vypadat, co by do nich přidali, případně vylepšili,“ říká Jan Foubík, ředitel útvaru pro prodej a obsluhu ČEZ Prodej. Samozřejmě nebyly opomenuty ani připomínky zaměstnanců. „Ptali jsme se i jich, jak by mělo vypadat prostředí, aby se v něm cítili co nejlépe a dobře se jim tak pracovalo s klienty.“

Zatím stále ještě za zvýšených hygienických opatření se nyní v Zákaznickém centru Plzeň věnuje klientům 12 konzultantů. „Moderní design, praktické uspořádání i větší komfort je přínosem nejen pro klienty, ale i pro nás. Nová podoba nám umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji než tomu bylo dříve," říká Hana Poláčková, manažerka Zákaznického centra v Plzni. Jak dodává, hned o patro výše najdou zájemci kontaktní místo ČEZ Distribuce. „Takže vše potřebné si mohou vyřídit na jednom místě. Navíc jejich čekání může zpříjemnit šálek dobré kávy.“ K dispozici je podle ní i specialista na nekomoditní produkty. Architektonické a designové grafické řešení totiž nejsou jedinými zajímavostmi, které každého návštěvníka centra ihned upoutají. Patří mezi ně i možnost prohlédnout si různé technologie, které v rámci svých služeb Skupina ČEZ nabízí veřejnosti.

Jde například o fotovoltaické panely na střechy rodinných domů nebo moderní bateriový systém ČEZ Battery Box, do kterého je možné vyrobenou elektřiny z fotovoltaiky uložit pro spotřebu například večer, kdy domácí elektrárna nevyrábí. Unikátní je také technologie PowerHeat+, kterou vyvinula společnost Tenaur, patřící do Skupiny ČEZ. Technologie umožňuje propojit fungování fotovoltaiky a tepelného čerpadla, nastavit řízení podle počasí a ovládat z mobilu také další spotřebiče v domě nebo například ohřívat bazén. Fanoušky elektromobility pro změnu jistě zaujme domácí dobíjecí stanice. Všechny technologie jsou funkční, přičemž výstavní prostor plynule navazuje na obslužnou část zákaznického centra.

„Dosud bylo možné nejmodernější technologie ČEZ vidět jen na veletrzích. Nyní si tak každý může v Plzni například vyzkoušet, jaké to je, ovládat chod domácnosti v režimu den a noc. Vidět přitom na vlastní oči, na jakém principu jednotlivé technologie fungují. K dispozici jsou hned dva „rodinné domy“. První jim přiblíží fotovoltaiku s bateriovým řešením a ČEZ Battery Box, což je unikátní řešení vytvořené na míru českým podmínkám. Druhý domek ukazuje fungování fotovoltaiky ve spojení s tepelným čerpadlem a technologii Tengeo, která dokáže i další technologie a spotřebiče v domě,“ přibližuje některé z vychytávek Jakub Rous, manažer řízení technologických dceřiných společností.

Zákaznické centrum v Plzni je největší svého druhu v rámci celé Skupiny ČEZ. Ročně do něj zavítá bezmála 23 500 klientů, ať již se jedná o stálé či nové zákazníky, nebo jen ty, co si přišli pro nějakou radu. „Na základě průzkumu, který pro nás připravila nezávislá agentura, je s námi dlouhodobě spokojeno 96 procent zákazníků. Za poslední rok nám rovněž výrazně narostl počet klientů, kteří jsou ochotni nás doporučit. Tedy řečí čísel, dle nezávislé agentury, jsme v indexu „ochoty doporučit“ nejlepší ze tří největších dodavatelů elektřiny. Napomáhají tomu i nové podoby zákaznických center, díky nimž posouváme úroveň péče o jejich návštěvníky ještě mnohem dál,“ uzavírá za ČEZ Prodej Daniel Krištof, ředitel úseku segmenty a marketing.

Skupina ČEZ má v rámci celé České republiky 24 zákaznických center. Ročně ve všech obslouží zhruba 326 500 zákazníků. Za přístup k nim a nabídku kvalitních služeb již Skupina ČEZ získala řadu mezinárodních ocenění. Redesign prostor ještě čeká poslední dvě zákaznická centra, a to v Ostravě a Teplicích. ČEZ je nejen největším dodavatelem elektrické energie, ale i největším alternativním dodavatelem zemního plynu na trhu. V zákaznických centrech si lze sjednat i dodávky tepla, pořídit si mobil od ČEZ a případně i některou z moderních technologií, s jejíž pomocí si lze vybudovat chytrý domov. Jak již bylo výše řečeno, jedná se hlavně o fotovoltaiku a tepelná čerpadla na míru.

Ota Schnepp , mluvčí Skupiny ČEZ pro severozápadní a střední Čechy


Zařazenopo 14.06.2021 13:06:00
ZdrojČEZ - Tiskové zprávy
Originálcez.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/nejvetsi-zakaznicke-centrum-cez-slavi-prvni-rok-od-sveho-redesign...
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.