(zug) – Magistrát města Brna od ledna 2022 zavádí pro své zaměstnance pružnou pracovní dobu, což na některých pracovištích od Nového roku drobně ovlivní úřední hodiny.
Informační středisko, podatelna a ztráty a nálezy v budově magistrátu na Malinovského náměstí 3 budou mít od 1. ledna 2022 v úřední dny (pondělí a středa) otevřeno od 8 do 17 hodin, stejně jako dříve. V úterý a ve čtvrtek si zde bude možné své záležitosti vyřídit od 8 do 14 hodin, v pátek od 8 do 13 hodin. Dříve se v neúřední dny začínalo v 7.30 a odpoledne bylo otevřeno asi o hodinu déle.
Pracoviště CzechPoint v téže budově vydává výpisy mimo jiné z katastru nemovitostí, rejstříku živnostenského podnikání, rejstříku trestů, z bodového hodnocení řidiče nebo insolvenčního rejstříku. Úředníci na stejném místě nabízejí i vidimaci a legalizaci dokumentů. Ani zde se v úřední dny otevírací doba nezměnila (8–17 hodin), v úterý a čtvrtek sem občané mohou přijít od 8 do 12 hodin a od 12.30 do 14 hodin a v pátek od 8 do 13 hodin bez polední přestávky. Tomuto novému režimu se přizpůsobují i úřední hodiny příjmové pokladny, která vybírá poplatky za ověřování a výpisy z CzechPointu.
Důvodem uvedené změny rozvržení úředních hodin Magistrátu města Brna je zajistit plnohodnotný provoz pracovišť, a přitom respektovat pružnou pracovní dobu.
Informační středisko MMB, podatelna, ztráty a nálezy
CzechPoint, vidimace a legalizace, identifikace
Odbor rozpočtu a financování, příjmová pokladna
Zařazeno | st 29.12.2021 12:12:00 |
---|---|
Zdroj | Brno.cz |
Originál | brno.cz/brno-aktualne/co-se-deje-v-brne/a/uredni-hodiny-podatelny-a-czechpointu-se-od-noveho-roku-mi... |