Další díl Podcastu generálního ředitele ŘSD ČR začíná stejně jako ten minulý – příjezdem z právě zahájené stavby dalšího úseku dálnice. Tentokrát to byla karlovarská D6. Jak rychle se bude blížit dálniční beton směrem na Karlovy Vary, o tom generální ředitel mluví otevřeně.
Další díl Podcastu generálního ředitele ŘSD ČR začíná stejně jako ten minulý – příjezdem z právě zahájené stavby dalšího úseku dálnice. Tentokrát to byla karlovarská D6. Jak rychle se bude blížit dálniční beton směrem na Karlovy Vary, o tom generální ředitel mluví otevřeně.
Start stavební sezóny ale znamená i začátek rekonstrukčních prací, zvláště tam, kde je vysoká dopravní zátěž to bude pro řidiče během omezení dopravy citelné. Dobrými příklady jsou třeba oprava povrchu dálnice D1 mezi km 16–21 nebo právě v minulých dnech uzavřený tunel Hřebeč u Svitav na silnici I/35.
Než ale dojde na asfalt a beton nových staveb, je třeba leckde klopotně hledat pochopení a dohodu s dotčenými městy a obcemi. A i když se roky někdo staví do pozice tvrdého odpůrce, i tak se s ním lze domluvit a vyjít si vzájemně vstříc. Jak se to dělá, vysvětluje generální ředitel na příkladu jednáních s obcí Rokytnice na trase budoucí dálnice D55.
Publikováno: 2. March 2022, přímý odkaz
Zařazeno | st 02.03.2022 14:03:00 |
---|---|
Zdroj | ŘSD |
Originál | rsd.cz/tiskova-zprava/7fa09d8b-d576-4bf2-8491-0fc98776116a |
Kategorie | Nepublikovat |