V našem týmu pro nastavení a realizaci auditní činnosti odboru rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky zabezpečení ochrany finanční podpory poskytované z fondů EU. Kromě základních benefitů Ministerstva financí umožňujeme výkon práce z domova.
Základní informace o služebních místech
- čísla funkčních míst: 3710 a 3711
- doba úvazku: doba určitá do 31. prosince 2026
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: červen až červenec 2023
- obor služby: 3. Audit
- termín pro podávání přihlášek do: do 13. dubna 2023
Charakteristika vykonávaných činností
spolupráce na nastavení metodických postupů pro výkon auditů systému a testování věcné správnosti vykázaných milníků a cílů v rámci implementace Národního plánu obnovy (dále jen „NPO“) se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů;
z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu soustavné vykonávání auditů systému u koordinátora NPO, vlastníků komponent, resp. realizátorů reforem, a testování správnosti vykazovaných cílů a milníků NPO deklarovaných v žádostech o platbu do Evropské komise (dále jen „EK“);
provádění včasného, správného a úplného zadávání dat o provedených auditech do informačního systému pro auditní činnost;
práce s IS v souladu s vnitřními předpisy Ministerstva financí;
analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhů dalších dokumentů NPO a zpracovávání k nim odborných stanovisek;
komunikace s koordinátorem NPO, vlastníky komponent a ostatními zapojenými subjekty do ochrany finančních zájmů EU;
v souvislosti s předkládáním žádostí o platbu do EK zpracovávání shrnutí provedených auditů, včetně zjištěných nedostatků a veškerých přijatých opatření k nápravě;
zpracovávání a aktualizace auditní strategie a monitorování jejího naplňování, včetně střednědobého plánu auditů a následného ověřování jeho plnění;
provádění analýzy rizik a vyhodnocování mapy rizik včetně stupňů jejich významnosti;
poskytování konzultační a lektorské činnosti;
účast na jednáních s EK, zahraničními orgány a organizacemi při projednávání metodických otázek finanční kontroly a auditu v oblasti hospodaření s finančními prostředky pomoci EU, účast na auditních misích EK a EÚD.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva na Letenské 15,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Kateřina Horynová, +420 257 042 205, Katerina.Horynova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Kateřina Doubravová, +420 257 043 311, Katerina.Doubravova@mfcr.cz
Dokumenty ke stažení
- Dokumenty k výběrovému řízení naleznete v pravém boxu Přílohy.
Zařazeno | po 03.04.2023 00:04:00 |
---|---|
Zdroj | MFČR |
Originál | mfcr.cz/cs/o-ministerstvu/kariera/volna-mista-mf/auditor-auditorka-v-oddeleni-audit-narod-50851/ |