Metodický pracovník v oblasti revize výdajů

Volné pracovní místo

Základní informace o pracovním místě

  • číslo funkčního místa: 3775
  • místo výkonu: Praha - Lazarská
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: ihned/dle dohody
  • termín pro podávání přihlášek do: 21. dubna 2023

Charakteristika vykonávaných činností

Metodický pracovník oddělení Revize výdajů se podílí na tvorbě koncepce dlouhodobého vývoje jednotlivých odvětví z hlediska možností bilance státního rozpočtu a dlouhodobé finanční a rozpočtové politiky státu zejména v oblasti revizí výdajů státního rozpočtu a vytváří návrhy opatření přispívající k posilování stability a odolnosti výdajových politik za účelem zajištění udržitelnosti veřejných financí. Spolupracuje s jinými kontrolními útvary ministerstva a dalšími kontrolními orgány za účelem posilování synergie analytických, kontrolních, auditních a rozpočtových agend a analyzuje kontrolní výstupy jiných kontrolních útvarů ministerstva a dalších kontrolních orgánů ČR za účelem identifikace oblastí vhodných ke komplexní revizi výdajů.

Náplň činností:

  • tvorba koncepce dlouhodobého vývoje jednotlivých odvětví z hlediska možností bilance státního rozpočtu a dlouhodobé finanční a rozpočtové politiky státu, zejména v oblasti revizí výdajů státního rozpočtu;

  • vytváření koncepce a metodického usměrňování systému finanční kontroly a auditu zahraničních prostředků v celé veřejné správě České republiky jako celku;

  • vytváření návrhů opatření přispívajících k posilování stability a odolnosti výdajových politik za účelem zajištění udržitelnosti veřejných financí;

  • spolupráce s jinými kontrolními útvary ministerstva a dalšími kontrolními orgány ČR za účelem posilování synergie analytických, kontrolních, auditních a rozpočtových agend;

  • analýza kontrolních výstupů jiných kontrolních útvarů ministerstva a dalších kontrolních orgánu ČR za účelem identifikace oblastí vhodných ke komplexní revizi výdajů;

  • podílení se na zpracování legislativních materiálů, zejména v oblasti finanční kontroly;

  • získávání a vyhodnocování informací ze zahraničí, z aplikační praxe a z judikatury;

  • koordinace pracovních skupin a zajišťování metodického řízení za oblast revize výdajů;

  • spolupráce s věcně příslušnými útvary ministerstva a ostatními orgány veřejné správy při tvorbě analýz revizí výdajů, při získávání relevantních dat pro výkon revize výdajů a poskytování odborné podpory těmto útvarům a orgánům při realizaci návrhů věcných řešení;

  • účast na jednáních pracovních skupin, včetně zahraničních pracovních skupin;

  • poskytování odborné a školící činnosti v oblasti revize výdajů.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova 4 dny v měsíci,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost;
  • pracovní poměr na dobu určitou (a to s dobou trvání dle § 178a zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě) na:
    - 9 let, nesplňuje-li předpoklad stanoveného vysokoškolského vzdělání získaného studiem v magisterském studijním programu,
    - 6 let, nesplňuje-li předpoklad stanoveného vysokoškolského vzdělání získaného studiem v bakalářském studijním programu nebo stanoveného vyššího odborného vzdělání, nebo
    - 5 let, je-li absolventem studia v bakalářském studijním programu, ale nesplňuje předpoklad stanoveného vysokoškolského vzdělání získaného studiem v magisterském studijním programu.
  • se zaměstnancem se sjedná zkušební doba v délce 6 měsíců;
  • přijatý zaměstnanec předloží do 2 let ode dne vzniku pracovního poměru potvrzení
    o zápisu ke vzdělávání na vyšší odborné škole nebo do studia v bakalářském studijním programu nebo v magisterském studijním programu na vysoké škole, které musí odpovídat vzdělání stanovenému pro služební místo, jinak jeho pracovní poměr skončí dnem následujícím po uplynutí této lhůty. Pracovní poměr skončí rovněž dnem následujícím po dni, kdy se služební úřad dozví, že zaměstnanec ukončí vzdělávání nebo studium jiným než řádným způsobem;
  • zaměstnanec po doplnění vzdělání stanoveného pro služební místo má nárok na přijetí do služebního poměru a zařazení na toto služební místo na dobu neurčitou, požádá-li písemně o přijetí do služebního poměru a v den podání žádosti o přijetí do služebního poměru splňuje předpoklady podle § 25 odst. 1.

Doručení přihlášky

Motivační dopis, strukturovaný životopis a požadované přílohy zasílejte do 21. dubna 2023 na adresu Ministerstvo financí, odbor 30 - Personální, Letenská 15, 118 10 Praha 1, nebo na e-mailovou adresu: podatelna@mfcr.cz. Do předmětu e-mailové zprávy/na obálku uveďte „FM 3775“.

Kontakty

Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Ing. Simona Prošková, +420 257 043 042, Simona.Proskova@mfcr.cz

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: PhDr. Tomáš Vyhnánek, +420 257 042 624, Tomas.Vyhnanek@mfcr.cz

Dokumenty ke stažení

  • Dokumenty k výběrovému řízení naleznete v pravém boxu Přílohy.

Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Ministerstvo financí podporuje rovné pracovní a služební uplatnění žen a mužů, genderový antidiskriminační přístup při obsazování rozhodovacích pozic a zaměstnávání osob se zdravotním postižením ve vazbě na specifické profesní a kvalifikační předpoklady.


Zařazenopá 14.04.2023 00:04:00
ZdrojMFČR
Originálmfcr.cz/cs/o-ministerstvu/kariera/volna-mista-mf/metodicky-pracovnik-v-oblasti-revize-vyd-50939/

Související témata

Obchodní bilance | Platební bilance | Bilance

Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.