Havarijní pojištění domácnosti

Karta AXA ASSISTANCE PRO DOMÁCNOSTI

Karta AXA ASSISTANCE – základní program nabízí „Pojištění asistenčních služeb v domácnosti“, který obsahuje pojištění „Technické asistence“. Předmětem pojištění je poskytnutí pojistného plnění oprávněné osobě formou asistenčních služeb, případně formou úhrady prací provedených dodavatelem služeb.

Havarijní stavy

Hrazeny jsou pojistné události do výše 2000 Kč v oblastech:

  • elektrikářské práce
  • instalatérské práce
  • sklenářské práce
  • plynařské práce
  • topenářské práce

příjezd technika na místo událost zdarma

Zablokování hlavních vchodových dveří

  • příjezd zámečníka na místo události zdrama
  • do 2000 Kč jsou hrazeny zámečnické práce

Číslo pojištění na kartě AXA ASSISTANCE – základní program „Pojištění asistenčních služeb v domácnosti“ je číslo smlouvy u PP, a. s.

Používání karty AXA ASSISTANCE – základní program „Pojištění asistenčních služeb v domácnosti“.

Karta AXA ASSISTANCE je určena k identifikaci jejího oprávněného držitele u partnera pojištění AXA ASSISTANCE.

  • Karta je platná pouze s číslem pojištění = číslem smlouvy u Pražské plynárenské, a. s., jejího držitele.
  • Držitel karty je povinen neprodleně oznámit její ztrátu nebo odcizení Pražské plynárenské, a. s., která mu vystaví zdarma novou kartu, pokud splňuje podmínky pro její vydání.
  • Pokud zákazník vypoví smluvní vztah s Pražskou plynárenskou, a. s., nesmí být ode dne ukončení dodávky na odběr energií (plyn, elektřina) karta používána. Pojištění je ukončeno.
  • Pražská plynárenská, a. s., ručí za to, že s osobními údaji držitele karty je nakládáno v souladu s ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních dat.
  • V případě využití karty AXA ASSISTANCE – základní program „Pojištění asistenčních služeb v domácnosti“ je třeba postupovat dle pokynů na ní uvedených.
  • Kontakt na Asistenční telefonní linku AXA ASSISTANCE +420 272 101 092 – 7 dní v týdnu.

ROZSAH SLUŽEB

Pojistnou událostí se rozumí

  • technická havárie
  • zablokování dveří

technická havárie – nahodilá, nepředvídatelná porucha nikoli však porucha vzniklá bezprostředním zásahem oprávněné osoby nebo třetí osoby ani porucha mobilních technických zařízení, která jsou součástí vybavení pojištěné domácnosti nebo jsou v pojištěné domácnosti umístěna (jako je např. porucha pračky, myčky nádobí, přenosného topného tělesa, apod.)

zablokování dveří - situace, kdy uzavřené hlavní vchodové dveře pojištěné domácnosti není možno otevřít příslušným klíčem

Technická havárie – rozsah plnění

  • zorganizování a úhrada příjezdu technické pohotovostní služby dodavatele služeb do místa pojištěné domácnosti
  • zorganizování práce vedoucí k odstranění příčiny technické havárie a k odstranění škod vzniklých v pojištěné domácnosti a úhrada nákladů na tyto práce až do příslušného limitu pojistného plnění uvedeného v tabulce

Zablokování dveří – rozsah plnění

  • zorganizování a úhrada příjezdu dodavatele služeb – zámečníka do místa pojištěné domácnosti
  • zorganizování práce potřebné k otevření hlavních vchodových dveří od pojištěné domácnosti a k zajištění funkčnosti jejich odemykání a zamykání včetně případné výměny zámku a úhrada nákladů na tyto práce až do výše příslušného limitu pojistného plnění uvedeného v tabulce
Technická asistence
SlužbaLimit poj. plnění na událost
Havarijní stav
příjezd technika na místo událostplně hrazen
elektrikářské práce2000 Kč
instalatérské práce
sklenářské práce
plynařské práce
topenářské práce
Zablokování hlavních vchodových dveří
příjezd zámečníka na místo událostiplně hrazen
zámečnické práce20000 Kč

Náklady na práci a materiál nad tento limit nejsou předmětem pojistného plnění a oprávněná osoba si je hradí sama z vlastních prostředků.

Horní hranice pojistného plnění je určena pro jednotlivé služby, za jednu pojistnou událost, limitem pojistného plnění – viz tabulka výše.

Postup při vzniku pojistné události

Vznik škodní události je oprávněná osoba povinna nahlásit bez zbytečného odkladu prostřednictvím telefonického střediska asistenční služby pojistitele, které je v provozu 24 hodin denně, 365 dní v roce.

V případě, že oprávněná osoba tuto svou povinnost nesplní, zaniká její právo na poskytnutí pojistného plnění. Pojistné podmínky zde

Číslo telefonického střediska asistenční služby pojistitele: +420 272 101 092

Při spojení s telefonickým střediskem asistenční služby pojistitele nebo při jakémkoliv jiném spojení je pojištěný nebo oprávněná osoba povinna sdělit pracovníkům asistenční služby pojistitele následující informace:

  • jméno a příjmení pojištěného/oprávněné osoby
  • číslo pojistky
  • adresu pojištěné domácnosti
  • kontaktní telefonní číslo pojištěného/oprávněné osoby
  • stručný popis škodné události nebo nastalého problému
  • další informace, o které pracovníci pojistitele požádají a které se škodnou událostí souvisejí

Zařazenopá 16.06.2023 11:06:00
ZdrojPražská plynárenská
Originálppas.cz/dalsi-nabidky/havarijni-pojisteni-domacnosti
Autorlipusm


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.