Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) získala bronzovou pozici v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna v prestižní soutěži Nejlepší pojišťovna roku 2023, kterou každoročně vyhlašují Hospodářské noviny.
„Ocenění v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna mě velmi těší, protože právě na proklientském přístupu a férové komunikaci, si u nás v ČPP velmi zakládáme. Zároveň to není poprvé, kdy byla naše pojišťovna v této soutěži oceněna. Pravidelně se umisťujeme na předních příčkách již několik let, a to je pro nás potvrzením toho, že se posouváme správným směrem, “ uvedl Pavel Wiesner, předseda představenstva ČPP.
Cena Hospodářských novin Visa Nejlepší pojišťovna, která letos oslavila patnáctý ročník, má za cíl podpořit rozvoj pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci se snadněji zorientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí. O výsledku rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů. Analytici hodnotili nejen šíři produktové nabídky a služeb, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi, ale i vybrané hospodářské ukazatele. Potřebná data jsou shromažďována z webových stránek, sazebníků a výročních zpráv. Nedílnou součástí podkladů pro analýzy jsou také četná mystery testování (shopping, calling, mailing) u všech hodnocených institucí. Při hodnocení se zohledňují také vybrané hospodářské ukazatele, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých pojišťoven.
Martin Lakomý, ředitel Úseku péče o klienta
„Oblasti klientské péče věnujeme značnou pozornost. V dnešní době se mohou pojišťovny kromě vylepšování produktů posouvat právě v možnostech klientské zkušenosti. V této oblasti je na trhu velký potenciál. Proto v ČPP inovujeme jak v oblasti digitalizace a zjednodušování procesů, tak například i v lepším porozumění potřebám našich klientů,“ řekl Martin Lakomý, ředitel Úseku péče o klienta, který cenu za ČPPna slavnostním vyhlašování převzal.
V roce 2022 dosáhl celkový předpis pojistného ČPP podle národních účetních standardů (CAS) rekordních 13,4 mld. Kč. Jde o historicky nejvyšší hodnotu objemu předepsaného pojistného za dobu působení ČPP na pojistném trhu. ČPP si také dlouhodobě drží pozici lídra trhu v segmentu pojištění vozidel a patří mezi tři největší poskytovatele povinného ručení. ČPP se v roce 2022 výrazně dařilo v havarijním pojištění, které je měřítkem kvality pojišťovny v oblasti autopojištění. S tržním podílem ve výši 8,1 % si ČPP upevnila pozici páté největší pojišťovny v celkovém žebříčku. Aktuálně ČPP spravuje 2,4 mil. pojistných smluv a zajišťuje služby pro 1,3 mil. klientů.
Zařazeno | pá 03.11.2023 06:11:00 |
---|---|
Zdroj | O Pojištění.cz |
Originál | opojisteni.cz/spektrum/tiskove-zpravy/cpp-je-treti-klientsky-nejprivetivejsi-nezivotni-pojistovnou-r... |