Nová éra je otevřenější: aplikace KB+ pro nevidomé, eScribe pro neslyšící nebo start Touch Card

V půlce dubna letošního roku Komerční banka spustila novou éru bankovnictví, která sebou přinesla i spoustu novinek pro znevýhodněné klienty s různým druhem handicapu. Nejvýraznější změna pro tyto klienty je nová aplikace KB+, kterou již klienti využívají pro komunikaci s bankou a která teď ještě více vyhovuje lidem s poruchou zraku. Zároveň Komerční banka společně s Mastercard postupně zavádí nový standard designu karet s unikátními výřezy – tzv. Touch Card.

23. 10. 2023 12:30
Témata
Tisková zpráva

„Vývoj nového bankovního core systému v uplynulých třech letech přinesl mnoho změn: novou mobilní aplikaci KB+, nové internetové bankovnictví, nové služby pro klienty nabízející ještě lepší klientský zážitek a mnoho dalšího. Ve spolupráci s našimi handicapovanými klienty jsme navrhli inteligentní produkty a služby, abychom reagovali na jejich požadavky a potřeby.“

Miroslav Hiršl, člen představenstva zodpovědný za retailové bankovnictví Komerční banky

Aplikace KB+ je nyní více přístupná i lidem s poruchou zraku. Aplikace umožňuje předčítání pro nevidomé, zvětšení písma nebo mód vysokého kontrastu, a to na obou mobilních platformách (iOS i Android). KB+ se stává jejich jedinou bankovní aplikací, která má v sobě zahrnutý i KB Klíč. Ověření platby a přihlášení jsou přidány také přímo. Na začátku října letošního roku aplikace KB+ překročila hranici 60 tisíc uživatelů a její využívání roste. Jen za posledních 30 dní proběhlo přes půl milionu přihlášení.

Další podzimní novinou pro klienty s poruchou zraku je nový standard designu karet s unikátními výřezy – tzv. Touch Card.

„KB společně se společností Mastercard představuje jako první banka v Česku nový standard platebních karet Touch Card, jehož povrch usnadní použití lidem s úplnou nebo částečnou ztrátou zraku. S rostoucími počty nově vydávaných karet bez reliéfního embosování je pro osoby s postižením zraku obtížnější rozeznat, jaký typ karty právě drží v ruce. Toto hmatové řešení umožní klientům snadno a bezpečně určit nejen typ karty, ale i její orientaci.“

Jitka Haubová, členka představenstva a provozní ředitelka KB

Klienti KB s poruchou sluchu mají také možnost využít službu eScribe, díky které se rozhovor klienta a bankovního poradce na pobočce živě přepisuje na obrazovku monitoru. Ke konci roku 2022 měla Komerční banka 152 z celkového počtu 216 poboček v bezbariérovém režimu a z 850 bankomatů bylo 776 bezbariérově přístupných.

Tomáš Zavoral
+420 731 493 296
tomas_zavoral@kb.cz

Šárka Nevoralová
+420 734 236 325
sarka_nevoralova@kb.cz

Michal Teubner
+420 606 653 219
michal_teubner@kb.cz


Zařazenopo 23.10.2023 12:10:00
ZdrojKB
Originálkb.cz/cs/o-bance/tiskove-zpravy/nova-era-je-otevrenejsi-aplikace-kb-pro-nevidome-escribe-pro-neslysi...
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.