Dvě strategické pozice, vedoucího Odboru technické správy a vedoucího oddělení bytové správy, chce v průběhu letošního roku obsadit zábřežská radnice. Zájemci se mohou ucházet také o referentské místo na Odboru finančním či místo strážníka městské policie.
Pro osobu s technickým porozuměním, výbornými vyjednávacími a organizačními schopnostmi se nabízí příležitost v podobě pozice vedoucího Odboru technické správy. Nový vedoucí bude zodpovídat za řízení, koordinaci i kontrolu odboru a zabezpečování činností v oblasti technické údržby a správy majetku města. Pro zájemce jsou důležité dva termíny, a to 19. února, kdy končí možnost podání přihlášek a 1. srpna, což by měl být den nástupu.
Pro zájemce o problematiku bytového hospodaření a komplexní správy bytového fondu města je pozice vedoucího oddělení bytové správy ideální výzvou. Nový vedoucí by měl nastoupit od března letošního roku, termín ukončení sběru přihlášek je 15. ledna.
Další zajímavá pracovní příležitost se týká financí a správy rozpočtu města. Referentské místo na Odboru finančním městského úřadu je volné od dubna a přihlášky je nutné odevzdat do 19. ledna.
Bližší informace k jednotlivým pozicím jsou dostupné na níže uvedeném odkazu. Doplňující dotazy ochotně zodpoví personalistka Martina Poláchová na tel. 583 468 241, nebo e-mailu martina.polachova@muzabreh.cz.
Odkazy
-
Odkaz na aktuální personální výběrová řízení
Zodpovídá: Lucie Mahdalová
Vytvořeno / změněno: 3.1.2024 / 3.1.2024