1. Ošetření dřevin v ul. K Velodromu
Předmětem zakázky je ošetření 47 ks dřevin, které zasahují do průjezdního profilu ulice K Velodromu od Masarykových sadů až k fotbalovému hřišti. Jedná se především úpravu průjezdního profilu, zdravotní a bezpečnostní řez, lokální redukci směrem k překážce.
Zadavatel předpokládá dobu plnění v rozsahu:
Termín zahájení: 2/2024
Termín dokončení: 3/2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Irena Riegerová, DiS., odbor správy majetku
e-mail: i.riegerova@mulouny.cz
tel: 415 621 119
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 16.02.2024 .
2. Úklid dětských hřišť
Předmětem zakázky je úklid nepořádku na městských hřištích tj. zejména úklid odpadků (obaly od jídla a pití, ubrousků, nedopalků atp.) a přehrabání a úklid pískovišť v letním období od 01.03. do 31.10. v týdenním a měsíčním intervalu vč. úklidu cca 5ti hřišť za týden na základě výzvy. V zimním období od 1.11. do 28.02. bude úklid probíhat pouze na základě výzvy.
Zadavatel předpokládá dobu zpracování PD v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 01.03.2024
Termín dokončení: 28.02.2025
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Eva Hejná, odbor školství, kultury a sportu
e-mail: e.hejna@mulouny.cz
tel: 415 621 154, 736 500 975
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 20.02.2024 .
3. Bikepark
Předmětem zakázky je autorský návrh, zpracování a projednání PD vč. realizace bikeparku ve sportovním areálu Pod Chlumem, který bude využitelný pro jezdce na koloběžkách, bruslích a skateboardech.
Zadavatel předpokládá dobu realizace v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 01.03.2024
Termín dokončení: 28.11.2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Eva Hejná, odbor školství, kultury a sportu
e-mail: e.hejna@mulouny.cz
tel: 415 621 154, 736 500 975
Zájemci budou moci získat zadávací podmínky této zakázky, po jejich zveřejnění na webových stránkách města, na adrese:
https://mesta.obce.cz/louny/vismo/vyberova-rizeni.asp?tema=1003
Současně budou informace o této zakázce zveřejněny na profilu zadavatele na adrese: https://zakazky.mulouny.cz/ .
Své nabídky zašlete v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky.
4. Zprůchodnění Katovy uličky a přilehlých prostor II
Předmětem veřejné zakázky je zpracování jednostupňové projektové dokumentace pro stavební povolení v podrobnostech dokumentace pro provedení stavby, a to včetně výkazu výměr a rozpočtu.
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Ing. Gabriela Drncová, odbor správy majetku
e-mail: g.drncova@mulouny.cz
tel: 415 621 151
Zájemci budou moci získat zadávací podmínky této zakázky, po jejich zveřejnění na webových stránkách města, na adrese:
https://mesta.obce.cz/louny/vismo/vyberova-rizeni.asp?tema=1006
Své nabídky zašlete v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky.
5. Posouzení statiky střech u vytipovaných objektů
Předmětem zakázky je posouzení statiky střech u vytipovaných objektů, a to z důvodu plánovaného záměru výstavby fotovoltaických elektráren na budovách města Louny.
Zadavatel předpokládá dobu zpracování PD v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 14.02.2024
Termín dokončení: 31.03.2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Bc. Veronika Koskubová, odbor správy majetku
e-mail: v.koskubova@mulouny.cz
tel: 415 621 140
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 12.02.2024 .
Zařazeno | po 05.02.2024 08:02:00 |
---|---|
Zdroj | Louny |
Originál | mulouny.cz/cs/mestsky-urad/odbory-mestskeho-uradu/odbor-spravy-majetku/aktualni-informace/planovane-... |
guid | www.mulouny.cz clanek 10107 |