1. Ul. Č. Zemana x ul. Růžová – zpracování PD na vybudování místa pro přecházení
Předmětem zakázky je zpracování projektové dokumentace na úpravu nároží a doplnění prvků pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. Výchozím podkladem je projektová dokumentace „Rekonstrukce ul. Čeňka Zemana v Lounech včetně VO“ z 8/2021.
Zadavatel předpokládá dobu plnění v rozsahu:
Termín zahájení: 2/2024
Termín dokončení: 5/2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Kateřina Jirotková, odbor správy majetku
e-mail: k.jirotkova@mulouny.cz
tel: 415 621 129
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 19.02.2024 .
2. Zpracování znaleckého posudku
Předmětem veřejné zakázky je zpracování znaleckého posudku o posouzení kanalizační stoky a vodovodu v ulici Jeronýmova v Lounech.
Zadavatel předpokládá dobu plnění v rozsahu:
Termín zahájení: 2/2024
Termín dokončení: 3/2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Irena Riegerová, DiS., odbor správy majetku
e-mail: i.riegerova@mulouny.cz
tel: 415 621 119
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 16.02.2024 .
Zařazeno | út 13.02.2024 14:02:00 |
---|---|
Zdroj | Louny |
Originál | mulouny.cz/cs/mestsky-urad/odbory-mestskeho-uradu/odbor-spravy-majetku/aktualni-informace/planovane-... |
guid | www.mulouny.cz clanek 10112 |