Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 3108
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: květen až červen 2024
- obory služby: 1. Finance a 3. Audit
- termín pro podávání přihlášek do: 31. března 2024
Charakteristika vykonávaných činností
- analýza a navrhování postupů, které v sobě zahrnují moderní metody řízení veřejné správy - zejména v oblasti řízení rizik;
- podílení se na řízení rizik Ministerstva financí;
- pomáhání organizacím veřejné správy s řízením a kontrolou veřejných prostředků;
- zavádění moderních prvků řízení a kontroly do organizací veřejné správy a v rámci Ministerstva financí - zejména v oblasti řízení rizik;
- dohlížení nad dodržováním právních předpisů České republiky a EU v oblasti výkonu kontroly;
- zpracovávání stanovisek a připomínek k návrhům právních předpisů České republiky a EU v oblasti finančního řízení a kontroly;
- podílení se na utváření pravidel využívání evropských prostředků v České republice;
- spolupráce s ostatními orgány veřejné správy, vysokými školami a dalšími organizacemi v oblasti řízení a kontroly veřejných prostředků;
- podílení se na tvorbě vzdělávacích programů pracovníků veřejné správy;
- školení a vzdělávání zaměstnanců orgánů veřejné správy v moderních přístupech k řízení a kontrole veřejných prostředků.
Hledáme flexibilního a přizpůsobivého kolegu/kolegyni, který bude přicházet s novými nápady a nebude se bát je realizovat v praxi. Kolegu/kolegyni, který se rád učí novým věcem, průběžně se vzdělává a tyto poznatky dokáže popsat a přesvědčit o jejich přínosech své okolí.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Provedeme Vás adaptačním procesem v Ministerstvu financí a seznámíme Vás s činnostmi Centrální harmonizační jednotky, zejména s důrazem na oblast řízení rizik. Samozřejmostí je i průběžné vzdělávání v oblasti řízení a kontroly veřejných financí.
Výhodou jsou zkušenosti s řízením rizik nebo EU fondy.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Ing. Simona Prošková, +420 257 043 042, Simona.Proskova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Valdemar Adamiš, +420 257 042 949, Valdemar.Adamis@mfcr.cz
Dokumenty ke stažení
Zařazeno | pá 01.03.2024 08:03:00 |
---|---|
Zdroj | MFČR |
Originál | mfcr.cz/cs/ministerstvo/kariera-a-vzdelavani/volna-mista-mf/koordinator-55131 |