Tématu životního pojištění se Česká asociace pojišťoven věnuje dlouhodobě. Poslední kampaň, jejímž stěžejním formátem byl krátký film s názvem „Počítej se mnou“, běžela v roce 2021. Nyní asociace přichází s komunikačním konceptem „Životko se vyplatí“, který zpracovává skutečné příběhy lidí. S reálnými prožitky aktérů mají možnost se ztotožnit i ostatní a tím zaujmout nový postoj k životním rizikům a možnostem jejich krytí pojištěním.
„Životní pojištění a jeho jednotlivé formy dnes dokážou pokrýt většinu obav z rizik, které život přináší, včetně pojištění na péči ve stáří apod. Nadále jsou ale klíčové dlouhodobá pracovní neschopnost, úraz a zajištění rodiny v případě úmrtí jejího člena. Naše aktivita má vést také k tomu, aby lidé více vnímali, že životní pojištění je instrument, který z vás do značné míry setřese obavy ‚co kdyby‘ a umožní svobodnější a jistější život,“ uvedla ke kampani Milada Veselá, vedoucí komunikace ČAP.
Příběhy kampaně „Životko se vyplatí“ se věnují lidem, kterým pojištění pomohlo usnadnit nelehkou situaci. Magdaléně přineslo chronické onemocnění a dlouhá pracovní neschopnost vážné dopady na rodinu. „Po úplně běžné operaci se objevily komplikace. Ta operační rána se začala rozpadat. Takže neplánovaná hospitalizace a pak měsíce doma. Díky životku jsem zalepila díru v rozpočtu, a navíc pokryla i náklady na syna,“ popisuje paní Magdaléna. „Díky životku mi zůstal klid i finanční rezerva,“ doplňuje 78letý Ladislav, který čelil následkům dopravní nehody.
Kampaň odstartovala televizními spoty 26. 1. 2024, dále běží podpora online a na sociálních sítích a zejména druhá část bude mít velmi silnou PR podporu v médiích. Přehledný web, který ke kampani vznikl, nabízí krom zmiňovaných příběhů také odpovědi na nejčastější dotazy týkající se životního pojištění.
Více informací ZDE
Zdroj: YouTube, ČAP
Zdroj: YouTube, ČAP
Zdroj: YouTube, ČAP
Zařazeno | st 13.03.2024 12:03:00 |
---|---|
Zdroj | O Pojištění.cz |
Originál | opojisteni.cz/pojistny-trh/cap-posiluje-komunikaci-prinosu-zivotniho-pojisteni/c:26823/ |