Ve snaze neustále zlepšovat poskytované služby a efektivně komunikovat s občany města, spustil Městský úřad v Zábřehu průzkum spokojenosti svých klientů. Návštěvníci městského úřadu mají možnost vyjádřit svůj názor a poskytnout cennou zpětnou vazbu prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku.
Cílem této iniciativy je zapojit veřejnost do procesu hodnocení poskytovaných služeb a komunikace s městským úřadem. Anonymní dotazník umožňuje klientům vyjádřit své připomínky, návrhy na zlepšení a také ocenit pozitivní zkušenosti s pracovníky úřadu. Tento průběžný sběr informací je klíčový pro stanovení oblastí, ve kterých lze služby radnice vylepšit.
Jak funguje tento proces? Na každém patře městského úřadu jsou umístěny QR kódy, které klienti mohou snadno naskenovat svými chytrými telefony. Tím se otevře krátký dotazník, jehož vyplnění netrvá déle než tři minuty. Všechny odpovědi jsou zcela anonymní.
Odkazy
- Vyplnit dotazník spokojenosti klientů MěÚ Zábřeh
Zodpovídá: Lucie Mahdalová
Vytvořeno / změněno: 18.3.2024 / 18.3.2024