Samostatné oddělení Vládní a parlamentní agenda je přímo podřízeno ministru financí, vytváří pracovní podmínky pro plnění úkolů ministra jako člena vlády. Koordinuje a zabezpečuje výkon spisové služby ministra. Organizuje zasedání Porad vedení MF včetně tvorby programu a zápisu. Organizuje přípravu adekvátních podkladů Ministerstva financí pro vládu a Parlament ČR a kontroluje jejich kvalitu, zajišťuje pracovní kontakt s těmito institucemi. Kontroluje plnění uložených úkolů zadaných ministrem financí, vládou.
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 3526
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 13.
- předpokládaný nástup: květen až červen 2024
- obor služby: 26. Systém veřejné správy a všeobecná vnitřní správa
- termín pro podávání přihlášek do: 16. dubna 2024
Charakteristika vykonávaných činností
- koordinování přípravy materiálů, stanovisek a jiných podkladů pro ministra financí na jednání Poslanecké sněmovny a Senátu Parlamentu ČR;
- zajišťování účasti a podkladů od věcně příslušných útvarů Ministerstva financí na jednání výborů Poslanecké sněmovny a Senátu Parlamentu ČR;
- organizační zabezpečování pracovního programu ministra v prostorách Parlamentu ČR, koordinování účasti příslušných zaměstnanců ministerstva na jednáních Parlamentu ČR a jeho orgánů, v případě potřeby účast na pracovních jednání v Parlamentu ČR;
- zabezpečování styku ministra a resortu s Kanceláří Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a s Kanceláří Senátu Parlamentu ČR;
- zajišťování zpracování odpovědí na ústní a písemné interpelace poslanců v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR;
- evidování usnesení Poslanecké sněmovny a Senátu Parlamentu ČR a jejich výborů; provádění rozpisu úkolů vyplývajících pro ministerstvo z těchto usnesení a kontrolování jejich plnění především z časového hlediska; zasílání informací o plnění orgánům Parlamentu ČR, spolupráce s jednotlivými výbory Parlamentu ČR.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- možnost čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- způsobilost mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Simona Švecová, +420 257 042 508 , Simona.Svecova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Zuzana Kupcová, +420 257 043 041, Zuzana.Kupcova@mfcr.cz
Dokumenty ke stažení
Zařazeno | st 27.03.2024 14:03:00 |
---|---|
Zdroj | MFČR |
Originál | mfcr.cz/cs/ministerstvo/kariera-a-vzdelavani/volna-mista-mf/parlamentni-zpravodaj-ministertva-financ... |