Oddělení zejména realizuje přezkoumání hospodaření územních celků a veřejnosprávních kontrol včetně tvorby koncepčních a metodických materiálů a návrhů celostátních systémových opatření pro zkvalitnění řízení a kontroly finančních prostředků poskytovaných z veřejných zdrojů. Zpracování a předkládání podkladů, odborných stanovisek a připomínek k návrhům právních předpisů a k jiným materiálům, vyžádaným útvary ministerstva nebo dalšími orgány veřejné správy.
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 170
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: červen až červenec 2024
- obor služby: 3. Audit
- termín pro podávání přihlášek do: 12. dubna 2024
Charakteristika vykonávaných činností
- tvorba koncepce a metodické usměrňování systému finanční kontroly nebo systému přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí v celé veřejné správě České republiky jako celku;
- zajišťování přímého výkonu přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí ve stanoveném rozsahu, kvalitě a v zákonných termínech, včetně koordinace a metodického řízení výkonu přezkoumávání hospodaření, dozoru a kontroly výkonu přenesené působnosti, spojené s vícedenními pracovními cestami do krajských měst krajů ČR;
- spolupráce na tvorbě návrhů celostátních systémových opatření pro zkvalitnění řízení a kontroly finančních prostředků poskytovaných z veřejných zdrojů;
- zajišťování kvality výstupů kontrolní a přezkoumávající činnosti za svěřenou oblast, včetně zpracování souvisejícího metodického usměrňování a předkládání souhrnných kontrolních výstupů;
- zajišťování přímého výkonu následné veřejnosprávní kontroly ve stanoveném rozsahu a kvalitě, včetně koordinace a metodického řízení tohoto výkonu;
- zpracovávání a předkládání podkladů, odborných stanovisek a připomínek k návrhům právních předpisů a k jiným materiálům, vyžádaných útvary ministerstva nebo dalšími orgány veřejné správy.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova 4 dny v měsíci,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v hlavní budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Kateřina Horynová, +420 257 042 205, Katerina.Horynova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Hana Ondrušková, +420 257 044 613, Hana.Ondruskova@mfcr.cz
Dokumenty ke stažení
Zařazeno | čt 28.03.2024 09:03:00 |
---|---|
Zdroj | MFČR |
Originál | mfcr.cz/cs/ministerstvo/kariera-a-vzdelavani/volna-mista-mf/kontrolor-ka-v-oddeleni-prezkum-hospodar... |