Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min. 18 let, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka
- ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšším odborné nebo střední vzdělání s maturitou technického zaměření
Požadavky pro podání přihlášky:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění
- znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, v platném znění a zákona č. 283/2006 Sb., stavební zákon, v platném znění
- znalosti v ekonomické oblasti
- orientace v projektových dokumentacích výhodou
- komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita
- občanská a morální bezúhonnost
- výborná znalost práce na PC
- dobrý zdravotní stav
- řidičské oprávnění skupiny „B“
Náležitosti přihlášky: (přihláška)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen „GDPR“)
K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené,
- příspěvek na stravu ve výši 110 Kč za odpracovaný den v případě splnění nároku na stravenku dle příslušných právních norem
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na volnočasové aktivity ve 3 500,- Kč
- příspěvek na ošatné ve výši 3 500,- Kč
Hlavní zaměření činnosti:
- příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic
- provádění technického dozoru stavebníka
- příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení
- příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce
- zpracování návrhů investičních plánů
- shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace a zpracování zadávacích listů
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných složkách a správě, v platném znění. Nástup od 1.6.2024 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1 , Šumperk, k rukám tajemnice Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 24.5..2024. Informace k pozici podá Ing. Jan Hrubý, vedoucí odboru strategického rozvoje, území města a investic, Jesenická 31, tel.: 583 388 304.
Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Zařazeno | út 23.04.2024 14:04:00 |
---|---|
Zdroj | Šumperk |
Originál | sumperk.cz/cs/mesto-a-mestsky-urad/volna-pracovni-mista/vyberove-rizeni-referent-oddeleni-investic.h... |
guid | www.sumperk.cz clanek 130186 |