Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Město Hlučín
Tajemník Městského úřadu Hlučín
vyhlašuje výběrové řízení č.5/2024 na obsazení pracovního místa
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).
Charakteristika činnosti:
Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu – vše ve znění pozdějších změn a doplňků. Zejména zpracování podkladů k vydání rozhodnutí k provádění staveb a terénních úprav v ochranném pásmu pozemních komunikací, k umístění pevných překážek na pozemních komunikacích a k odstraňování zdrojů ohrožování na nich, rozhodnutí ke zřízení věcného břemene při umísťování dopravních značek na nemovitostech atd. Uplatňování stanovisek k územním plánům a regulačním plánům a závazná stanoviska v územním řízení z hlediska řešení místních a účelových komunikací. Vedení správního řízení a vydávání rozhodnutí jako speciálního stavebního úřadu. Příprava materiálů pro vedení MěÚ, rady města a zastupitelstva města. Zodpovědnost za chod oddělení.
Předpokládaný nástup: dohodou.
Platové zařazení : 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu technického směru, nebo vysokoškolské vzdělání jiného zaměření s absolvováním středoškolského vzdělání stavebního směru.
Jiné požadavky:
- Vysoké pracovní nasazení,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- schopnost a ochota učit se novým věcem,
- praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
- schopnost vedení zaměstnanců,
- řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Nabízíme tyto benefity:
- Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, a to formou poukázek,
- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu.
Požadované doklady:
- Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení.
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu: Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.
1. Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 20.5.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),
2. v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 20.5.2024 do 10:00 hod.
3. Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.
Výběrové řízení se bude konat dne 23.5.2024 od 11:00 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky nebo emailem.
Upozornění: chazeči, kteří nebudou vybráni v si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „C“ MěÚ Hlučín do dne 30.6.2024. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány.
Kontaktní osoba: Mgr. Ing. Zbyněk Plura, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č. 206, tel. 595020319.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů.