Technický pracovník - energetik
KŘP Jihomoravského kraje - odbor správy majetku, oddělení správy nemovitého majetku, skupina technických činností – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu práce: Brno, Kounicova 24
- pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost doby neurčité, zkušební doba
3 měsíce - pracovní doba po-pá 7:00 – 15:30 hod
- předpokládané datum nástupu 1.7.2024 nebo podle dohody
Náplň práce
- komplexní zajišťování činností v oblasti energetiky v rámci krajského ředitelství, plnění úkolů hl. energetika útvaru ve smyslu NMV č. 22/2000,
- provádění koordinační, kontrolní, rozborové a metodické činnosti v dané oblasti v rámci krajského ředitelství, vč. předkládání návrhů na opatření, příp. nařízení omezení provozu energetických zařízení nebo zastavení konkrétních činností, které mohou vést ke vzniku havárie zařízení, ohrožení majetku nebo bezpečnosti osob,
- projednávání dodavatelsko-odběratelských vztahů pro odběr energie a paliv, zej. v otázce technických parametrů,
- vyjadřování se k projektovým dokumentacím staveb a technologií z hlediska pokrytí potřeb paliv a energie, vhodnosti navrhovaného řešení, hospodárnosti energetických zařízení a potřeb uživatele, účast při přejímacích řízeních při uvádění objektů a zařízení do provozu,
- vydávání opatření a pokynů k zabezpečení provozu energetických zařízení, k regulaci odběru energie a paliv a k dodržování odběrové kázně, schvalování zásahů do provozovaných energetických rozvodů a zařízení, vydávání souhlasu k instalaci nových energetických spotřebičů,
- stanovování stálých i mimořádných provozních režimů pro mimořádné situace ve spolupráci s provozovateli energetických zařízení a uživateli,
- zjišťování příčin poruch, poškození a neúměrného opotřebení energetických zařízení a jejich odstraňování,
- sestavování podkladů pro stanovení rozpočtu v oblasti zajištění potřeby paliv a energií v rámci krajského ředitelství a průběžné sledování a vyhodnocování jeho čerpání,
- ve vymezeném rozsahu provádění kontroly věcné správnosti faktur a přípravy účetních dokladů,
- dle požadavků nadřízených a zvláštních právních předpisů zpracovávání statist. výkazů, analýz a přehledů v oblasti spotřeby paliv a energií,
- odpovídá za řádné a včasné plnění úkolů vyplývajících ze zajišťovaných oblastí činnosti a definovaného postavení správce rozpočtu,
- odpovídá za správnou aplikaci právních předpisů a IAŘ při zajišťování jednotlivých oblastí činností,
- ve stanoveném rozsahu provádí finanční kontrolu dle zákona č. 320/2001 Sb. (pověření správce rozpočtu),
- odpovídá za věcnou a formální správnost zpracovávaných písemností.
Platové podmínky a další benefity
- 10. platová třída - platové rozpětí 23 390 Kč až 34 370 Kč podle délky praxe (nař. vl. 341/2017 Sb.),
- zvláštní příplatek 2200 Kč,
- po zapracování možnost osobního příplatku,
- pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost doby neurčité, zkušební doba 3 měsíce,
- 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna,
- možnost firemní mateřské školky.
Požadujeme
- vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání, technický směr výhodou,
- praxe v oboru výhodou,
- velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet),
- velmi dobré komunikační, organizační a prezentační schopnosti,
- schopnost samostatné i týmové práce,
- odolnost proti stresovým situacím,
- pečlivost, zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení,
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič.
- bezúhonnost (při přijetí do pracovního poměru bude doložena výpisem
z rejstříku trestu).
Výhodou
- znalost informačních systémů Policie České republiky, dobrá uživatelská znalost práce s informačním systémem ETŘ.
Další informace
- Pracovní místo bude obsazeno výběrovým řízením
- termín pro zaslání přihlášky do výběrového řízení: do 14.6.2024
Zájemce k přihlášce do výběrového řízení přiloží:
- motivační dopis,
- strukturovaný životopis zaměřený zejména na splnění základních, předpokladů pro obsazení pracovního místa, předchozí průběh zaměstnání, současné pracovní zařazení,
- kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.
V případě zájmu zašlete požadované doklady včetně e-mailové adresy a telefonního kontaktu pro účely vyrozumění na adresu:
Krajské ředitelství policie JmK
Odbor personální
k č.j. KRPB-100323/ČJ-2024-0600OP
611 32 Brno, Kounicova 24
popř. k výše uvedenému č.j. e-mailem: krpb.podatelna@pcr.cz
Další informace poskytne: Ing. Radek Chromík, vedoucí oddělení správy majetku,
tel.: 974 622 266.
Související dokumenty
-
Technický pracovník - energetik, 10.PT - OSNM KŘP Jihomoravského kraje.pdf
Velikost souboru:232,6 KB / formát PDF
vytisknout e-mailem X Corp. Facebook
Zařazeno | út 14.05.2024 09:05:00 |
---|---|
Zdroj | Policie |
Originál | policie.cz/clanek/technicky-pracovnik-energetik-581089.aspx |