Náplň práce zahrnuje mj.:
? komplexní zajišťování správy majetku ve vlastnictví města Trutnova, jeho nabývání a likvidaci
? spravování veškeré agendy týkající se správy majetku (objednávky, vystavení faktur, tvorba rozpočtu za odbor majetku)
? zabezpečení ucelené agendy evidence majetku Města Trutnova
? příprava a realizace inventarizace majetku a následné zpracování výsledků z inventarizace
? příprava materiálů pro jednání zastupitelstva a rady města
O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat Ing. Kláru Bednářovou, vedoucí Odboru majetku města MěÚ na telefonním čísle 499 803 335 či e-mailu: bednarova@trutnov.cz.
Předpokládaný nástup 1.7.2024 nebo dle dohody, na dobu neurčitou.
Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 13.6.2024 do 13:00.
Oznámení VŘ_majetek_ref_hospodaření.pdf
Přihláška do výběrového řízení_úředník.pdf
Zařazeno | st 29.05.2024 14:05:00 |
---|---|
Zdroj | Trutnov |
Originál | trutnov.cz/cs/obcan/pracovni-nabidky/vyberove-rizeni-referent-hospodareni-s-majetkem-statu-a-uzemnic... |
guid | www.trutnov.cz clanek 354471 |