Portál podnikatele, Jednotný portál evidence kontrol, Databáze informačních povinností
Název projektu CZ: Portál Podnikatele
Název projektu EN: Enterprenuer’s portal
- Číslo programu: 31
- Název programu: Národní plán obnovy – NPO https://www.planobnovycr.cz
- Číslo výzvy: 31_22_030
- Název výzvy: Výzva č. 11 - Digitální služby pro koncové uživatele
- Předpokládané datum ukončení: 31. 3. 2026
- Celkové zdroje: 55 000 000 Kč
- Příspěvek Evropské Unie a způsobilé výdaje: 42 162 550 Kč
Anotace projektu: Předmětem projektu je vytvoření Portálu podnikatele jako zastřešujícího portálového řešení pro komunikaci podnikatele s veřejnou správou. Projekt Portálu podnikatele je plně v souladu s Informační koncepcí České republiky, dle níž je posláním eGovernmentu poskytovat klientům veřejné správy jednoduché a efektivní služby, které jim usnadní jak dosažení jejich práv a nároků, tak splnění jejich povinností a závazků ve vztahu k veřejné správě. Koncepce staví na šesti hlavních cílech, přičemž jedním z nich je dosažení uživatelsky přívětivých a efektivních digitálních služeb pro občany a firmy.
Název projektu CZ: Jednotný portál evidence kontrol (JePEK)
Název projektu EN: Single Control Record Portal (SCRP)
- Registrační číslo projektu: CZ.31.1.0/0.0/0.0/22_030/0007982
- Identifikace žádosti (HASH): 1YJqDeP
- Číslo programu: 31
- Název programu: Národní plán obnovy – NPO https://www.planobnovycr.cz
- Číslo výzvy: 31_22_030
- Název výzvy: Výzva č. 11 - Digitální služby pro koncové uživatele
- Předpokládané datum ukončení: 31. 12. 2024
- Celkové zdroje: 50 000 000 Kč
- Příspěvek Evropské Unie a způsobilé výdaje: 41 320 000 Kč
Anotace projektu: Primárním cílem projektu Jednotný portál evidence kontrol – Kalendář plánovaných kontrol bude vytvoření aplikace, kterou bude tzv. Kalendář plánovaných kontrol (dále jen „Aplikace“). Vytvořená Aplikace umožní sdílet základní informace o plánovaných kontrolách podnikatelských subjektů, které lze dopředu kontrolovanému sdělit, aniž by byl ohrožen účel kontroly. Aplikace umožní sdílet termíny a výsledky kontrol mezi kontrolními orgány.
Název projektu CZ: DIP - Databáze informačních povinností
Název projektu EN: DIP – Information Obligations Database
- Registrační číslo projektu: CZ.31.1.0/0.0/0.0/22_031/0008658
- Identifikace žádosti (HASH): 27mfhEP
- Číslo programu: 31
- Název programu: Národní plán obnovy – NPO https://www.planobnovycr.cz
- Číslo výzvy: 31_22_031
- Název výzvy: Výzva č. 12 - Digitální služby pro koncové uživatele
- Předpokládané datum ukončení: 31. 12. 2023
- Celkové zdroje: 410 000 Kč
- Příspěvek Evropské Unie a způsobilé výdaje: 410 000 Kč
Anotace projektu: Vytvoření databáze informačních povinností (DIP), která obsahuje přehled vybraných informačních povinností vyplývajících pro podnikatele z nejdůležitějších vybraných právních předpisů a v níž je průběžně monitorována administrativní zátěž dopadající na podnikatele, je sledována forma a způsob splnění povinností, možné sankce za jejich neplnění. Vytvoření webové podoby databáze, která bude průběžně čerpat aktualizovaná data z DIP, a to v uživatelsky přívětivé podobě určené široké veřejnosti zdarma.
Zařazeno | st 29.05.2024 16:05:00 |
---|---|
Zdroj | MPO.cz - Podnikání |
Originál | mpo.cz/cz/podnikani/regulace-podnikani-a-snizovani-administrativni-zateze/digitalni-projekty-odboru-... |
Autor | 31700 |
guid | 281380 |