Město Hlučín oznamuje vyhlášení výběrového řízení č.7/2024 na obsazení volného pracovního místa - vedoucí oddělení vodohospodářského na odboru výstavby a životního prostředí.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Město Hlučín
Tajemník Městského úřadu Hlučín
vyhlašuje výběrové řízení č.7/2024 na obsazení pracovního místa
Vedoucí oddělení vodohospodářského na odboru výstavby a životního prostředí
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění ( státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).
Charakteristika činnosti: Výkon státní správy na úseku vodohospodářském vyplývající ze zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a změně některých zákonů, zákona č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů a zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, vše ve znění pozdějších předpisů. Jedná se zejména o:
povolování staveb vodních děl a vydávání kolaudačních souhlasů,
schvalování manipulačních a provozních řádů k vodním dílům,
vydávání povolení k nakládání s povrchovými a podzemními vodami,
vydávání povolení k vypouštění odpadních vod do vod povrchových,
vydávání vyjádření, souhlasů a závazných stanovisek k záměrům.
Zodpovědnost za chod oddělení.
Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned.
Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: VŠ bakalářský nebo magisterský studijní program technického směru (nejlépe stavebního směru nebo technologie a hospodaření s vodou).
Jiné požadavky: - Vysoké pracovní nasazení,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- schopnost a ochota učit se novým věcem,
- praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
- řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Nabízíme tyto benefity:
Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
příspěvek na penzijní připojištění,
příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
čtvrtletní odměny,
perspektiva stabilního zaměstnání,
prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.
Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 17.6.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),
v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 17.6.2024 do 8:00 hod.
Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.
Výběrové řízení se bude konat dne 18.6.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky.
Upozornění: U chazeči, kteří nebudou vybráni v si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „C“ MěÚ Hlučín do dne 31.08.2024. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány.
Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č. 209, tel. 595020223.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů.
Zařazeno | čt 30.05.2024 14:05:00 |
---|---|
Zdroj | Hlučín |
Originál | hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti/vyberove-rizeni-c-7-2024.html |
guid | www.hlucin.cz clanek 354539 |