Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: FM 3711
- doba úvazku: doba určitá do 31. prosince 2026
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: srpen až září 2024
- obor služby: 3. Audit
- termín pro podávání přihlášek do: 17. června 2024
Charakteristika vykonávaných činností
- spolupráce na nastavení metodických postupů pro výkon auditů systému a testování věcné správnosti vykázaných milníků a cílů v rámci implementace NPO se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů;
- z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu soustavné vykonávání auditů systému u koordinátora NPO, vlastníků komponent, resp. realizátorů reforem, a testování správnosti vykazovaných cílů a milníků NPO deklarovaných v žádostech o platbu do EK;
- provádění včasného, správného a úplného zadání dat o provedených auditech do informačního systému pro auditní činnost;
- práce s informačními systémy v souladu s vnitřními předpisy Ministerstva financí;
- analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhů dalších dokumentů NPO a zpracovávání k nim odborných stanovisek;
- komunikace s koordinátorem NPO, vlastníky komponent a ostatními zapojenými subjekty do ochrany finančních zájmů EU;
- v souvislosti s předkládáním žádostí o platbu do EK zpracovávání shrnutí provedených auditů, včetně zjištěných nedostatků a veškerých přijatých opatření k nápravě;
- zpracovávání a aktualizace auditní strategie a monitorování jejího naplňování, včetně střednědobého plánu auditů a následného ověřování plnění;
- provádění analýzy rizik a vyhodnocování mapy rizik včetně stupňů jejich významnosti;
- účast na jednáních s EK, zahraničními orgány, organizacemi při projednávání metodických otázek finanční kontroly a auditu v oblasti hospodaření s finančními prostředky pomoci EU, účast na auditních misích EK a EÚD;
- poskytování konzultační a lektorské činnosti.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- home office v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v hlavní budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Kateřina Horynová, +420 257 042 205, Katerina.Horynova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Kateřina Ježková, +420 257 041 911, Katerina.Jezkova@mfcr.cz
Dokumenty ke stažení
Zařazeno | čt 06.06.2024 14:06:00 |
---|---|
Zdroj | MFČR |
Originál | mfcr.cz/cs/ministerstvo/kariera-a-vzdelavani/volna-mista-mf/auditor-auditorka-narodniho-planu-obnovy... |