Smluvní autobusová doprava
Předmětem zakázky je zajištění dopravy po dobu třech (3) let, tj. od měsíce září roku 2024 do měsíce srpna roku 2027 formou dílčích nahodilých plnění dle aktuálních objednávek zadavatele. Předmět zakázky zahrnuje autobusovou dopravu na určené místo a zpět – jedná se o dopravu dětí ze základních škol v Lounech do Mostu – Dětské dopravní hřiště u Polygonu Most a do Žatce – Dětské dopravní hřiště a zpět do Loun.
Zadavatel požaduje dobu realizace v rozsahu:
Termín zahájení: 09/2024
Termín dokončení: 08/2027
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
kontaktní osoba: Eva Hejná a Irena Mašková odbor majetkové správy MÚ Louny
e-mail: e.hejna@mulouny.cz ; i.maskova@mulouny.cz ;
tel.: 736 500 975, 415 621 154, 415 621 150
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk),
a to do 20.06.2024.
ZŠ speciální – výměna osvětlení odborných učeben
Předmětem zakázky je výměna osvětlení v učebnách dílen na Základní škole speciální, Poděbradova 640, Louny
Zadavatel požaduje dobu realizace v rozsahu:
Termín zahájení: 01.07.2024
Termín dokončení: 31.07.2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Klára Ryčková, odbor komunitního rozvoje a participace
e-mail: k.ryckova@mulouny.cz
tel.: 415 621 124
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk),
a to do 17.06.2024.
Ul. Rybalkova 2376 – oprava venkovního schodiště
Předmětem zakázky je oprava venkovního schodiště v ul. Rybalkova u čp. 2376, Louny
Zadavatel předpokládá dobu realizace v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 06/2024
Termín dokončení: 10/2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Kateřina Jirotková, odbor komunitního rozvoje a participace
e-mail: k.jirotkova@mulouny.cz
tel.: 415 621 129
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk),
a to do 17.06.2024.
Ul. Kpt. Nálepky u čp. 2213 – oprava venkovního schodiště
Předmětem zakázky je oprava venkovního schodiště a instalace zábradlí v ul. Kpt. Nálepky u čp. 2213, Louny.
Zadavatel předpokládá dobu realizace v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 06/2024
Termín dokončení: 08/2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Kateřina Jirotková, odbor komunitního rozvoje a participace
e-mail: k.jirotkova@mulouny.cz
tel.: 415 621 129
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk),
a to do 17.06.2024.
Výměna osvětlení kanceláří v budově radnice č.p. 35, Mírové náměstí, 440 01 Louny - II
Předmětem zakázky je modernizace soustavy vnitřního osvětlení kanceláří v budově radnice na adrese Mírové náměstí 35, 440 01 Louny, a to výměnou stávajících svítidel vč. dodávky materiálu a výrobků.
Zadavatel předpokládá dobu realizace:
Termín zahájení: 07/2024
Termín dokončení: 08/2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Jan Venclák, útvar tajemníka
e-mail: j.venclak@mulouny.cz
tel.: 415 621 125
Informace o této zakázce budou zveřejněny na webových stránkách města na adrese:
https://mesta.obce.cz/louny/vismo/vyberova-rizeni.asp?tema=1005
Své nabídky zašlete v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky.
Zařazeno | út 11.06.2024 13:06:00 |
---|---|
Zdroj | Louny |
Originál | mulouny.cz/cs/aktuality/planovane-vyhlaseni-zakazek-4.html |
guid | www.mulouny.cz clanek 10244 |