Výlohy prezentují město i „Umění prodeje”

17.6.2024

Nově upravené výlohy od počátku června poutají pozornost lidí procházejících ulicí 28. října v centru Nového Jičína. Jedná se o součást projektu „Atraktivní Nový Jičín”, jehož cílem je vytěsnit z veřejného prostoru vizuální smog, kultivovat prázdné výlohy, vzdělávat podnikatele i studenty v jejich aranžování a informovat o zajímavých podnikatelských aktivitách.

Výlohy jsou rozčleněny do tematických celků, představujících město a jeho Návštěvnické centrum, výstavu o historii prodeje v Novém Jičíně s názvem „Umění prodeje“ a současné podnikatele. Na aranžování výkladů s městem spolupracovaly Muzeum Novojičínska, střední škola EDUCA a společnosti TONAK, FILM21 a EDUREVOLTA. Posledně jmenovaná se také s městským architektem podílela na vzniku projektu a související dokumentace.

Město při své prezentaci vsadilo na historické osobnosti – generála Laudona a kloboučnického mistra Prokopa. Upozorňuje i na prohlídky z věže kostela Nanebevzetí Panny Marie, které připravuje na příští rok. „Naším cílem je nejen ukázat krásu a bohatou historii našeho města, ale také inspirovat občany i návštěvníky, aby se o ně více zajímali a pečovali o jeho vzhled,“ uvedl místostarosta Ondřej Syrovátka.

Příprava výstavy „Umění prodeje“ nabídla studentům střední školy EDUCA jedinečnou možnost pracovat na celistvém projektu. Studenti se zapojili do tvorby konceptu designu výlohy a autorka vítězného návrhu – studentka Ester Kudličková – pak měla možnost podílet se na přípravě grafických a tištěných podkladů. „Tento projekt je pro naše studenty skvělou příležitostí, jak si prakticky vyzkoušet práci na projektu s dopadem na kultivovanou podobu veřejného prostoru,“ pochvaluje si pedagožka střední školy EDUCA Veronika Drastíková.

Část výloh poskytuje prostor místním podnikatelům, kteří zde mohou atraktivní formou prezentovat své výrobky a služby. Živnostníci tak mají skvělou příležitost k vlastní propagaci a zároveň mohou přispět k estetizaci veřejného prostoru.

Projekt „Atraktivní Nový Jičín“ odráží snahu vedení radnice pečovat o historické a architektonické hodnoty města. K prioritám patří potlačení vizuálního smogu, jež významně ovlivní atraktivitu města a bude mít i ekonomický přínos. Přitom ho lze dosáhnout rychle, velmi účelně a s nízkými náklady. „Atraktivita města je pro nás klíčová. Snad projekt přispěje k lepšímu vnímání a využívání veřejného prostoru,“ věří realizátor projektu Petr Čaník.

Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Výloha
Fotogalerie

Zařazenopo 17.06.2024 10:06:00
ZdrojNový Jičín
Originálnovyjicin.cz/tiskovezpravy/vylohy-prezentuji-mesto-i-umeni-prodeje/
KategorieTiskové zprávy
AutorMarie Machková
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.