Potřebujete poradit, objednat se či zjistit ordinační hodiny lékaře? Využijte služby Call centra. Telefonní linka pro pacienty v Nemocnici AGEL Šternberk je 587 800 400.
Cílem rozšíření nabídky poskytovaných služeb prostřednictvím call center je snížení administrativní zátěže zdravotnických pracovníků na jednotlivých ambulancích a zvýšení kvality poskytované péče.
Provozní doba nového Call centra je v Nemocnici AGEL Šternberk od 7:00 do 12:00 a od 12:30 do 15:30 hodin.
Potřebujete poradit, objednat se či zjistit ordinační hodiny lékaře? Využijte služby Call centra. Telefonní linka pro pacienty v Nemocnici AGEL Šternberk je 587 800 400.
Cílem vzniku nových Call center je rozšířit povědomí veřejnosti o této službě. Hlavní výhodou pro pacienty je, že si mohou zapamatovat jen jedno telefonní číslo, jehož prostřednictvím si zařídí různá vyšetření a návštěvy lékařů.
„Naším cílem je poskytnout pacientům rychlý a snadný přístup k informacím o našich službách, usnadnit objednávání na vyšetření a konzultace a celkově zlepšit pacientskou zkušenost. Zároveň to našemu zdravotnickému personálu uleví od administrativy, což jim umožní více se soustředit na péči o pacienty, “ uvedla Mgr. Andrea Vacová, hlavní sestra z Nemocnice AGEL Šternberk.
Datum poslední aktualizace: 18. 6. 2024 8:59
Zařazeno | út 18.06.2024 08:06:00 |
---|---|
Zdroj | Šternberk |
Originál | sternberk.eu/aktuality/aktuality/nemocnice-agel-sternberk-nove-nabizi-sluzby-call-centra-1060cs.html |
Kategorie | Aktuality |