Termín uzávěrky přihlášek: 19.07.2024
Informace k pracovní pozici
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- pracovní úvazek: 40 hodin/týden
- platové zařazení: 10. platová třída dle platných právních předpisů
- termín nástupu: dle dohody
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování daňových poplatků a jejich příslušenství.
Požadavky na uchazeče:
- státní občanství ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- praxe v oblasti výkonu správy daní a poplatků vítána
- osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění výhodou
- znalost legislativních předpisů souvisejících s vykonávanou činností výhodou
- uživatelská znalost práce na PC
- administrativní dovednosti
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- schopnost samostatného řešení problémů a samostatného rozhodování
- ochota k dalšímu vzdělávání
- přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita
Termín uzávěrky přihlášek: 19. 7. 2024
Podání písemné přihlášky: na adresu Městský úřad Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, nejpozději s datem podání 19. 7. 2024 v označené obálce VŘ/REFERENT OF.
Přihlášku vyplňte zde: PŘIHLÁŠKA ke stažení
Bližší informace k pracovní pozici podá: Ing. Jitka Jindrová, vedoucí Odboru finančního, tel. 326 909 119 nebo 602 299 951.
Více informací naleznete v příloze níže:
Odkazy
- Oznámení_o_vyhlášení_výběrového_řízení_VŘ-REFERENT_OF [PDF, 232 kB]
Vytvořeno / změněno: 1.7.2024 / 1.7.2024 | Zveřejnit do: 19.7.2024
Zařazeno | út 09.07.2024 09:07:00 |
---|---|
Zdroj | Brandýs nad Labem |
Originál | brandysko.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=904&id=66415 |