Magistrát nabízí volné pracovní místo na sekretariátu

Magistrát města hledá pro oddělení sekretariátu novou kolegyni nebo kolegu na pozici asistent/ky náměstka primátora. Náplní práce je komplexní zpracování běžné administrativní agendy, zpracování a rozdělení dokumentů z datové schránky, příprava materiálů a podkladů, organizace pracovních schůzek, příprava jednání orgánů města a další administrativní a organizační činnosti.
Magistrát. Ilustrační foto
Magistrát. Ilustrační foto

Koho hledáme?

  • Budoucí/ho kolegyni/u minimálně se středoškolským vzděláním, ideálně zaměřeným na administrativu.
  • Kolegu/yni, kteří mají výborné komunikační a organizační schopnosti, jsou samostatní a mají příjemné vystupování, jsou ochotní a flexibilní. Absolventy rádi zaškolíme a připravíme jim podmínky pro další vzdělávání.
  • Někoho, kdo dokáže být velmi pečlivý, komu nečiní potíž komunikovat s lidmi (osobně i telefonicky) a také toho, kdo dokáže pracovat systematicky.
  • Někoho, kdo má znalosti práce na PC, základy obchodní korespondence a umí psát všemi deseti prsty.

Co budete dělat?

  • organizovat schůzky a jednání náměstkovi primátora města
  • spolupracovat s kolegy
  • spolupracovat s asistentkou tajemníka magistrátu, vzájemně se zastupovat a předávat si informace
  • zpracovávat běžné administrativní agendy
  • zpracovávat a rozdělovat vybrané dokumenty z datové schránky úřadu
  • připravovat materiály a podklady po náměstka primátora a tajemníka magistrátu
  • připravovat jednání a podklady pro orgány města
  • vykonávat další administrativní a organizační činnosti dle potřeb oddělení sekretariátu

Co by vás ještě mohlo přesvědčit?

  • jistota stálého a pravidelného příjmu s minimálním nástupním platem ve výši 34.500, -Kč hrubého plus měsíčního příspěvku na bydlení ve výši 3.500,-Kč
  • stabilita zaměstnání a pracovní poměr na dobu neurčitou
  • pružná pracovní doba
  • nadstandardní benefity, např.:
  • příspěvek na úpravu zevnějšku (ošatné)
  • příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření se státním příspěvkem
  • až 25 dnů pracovního volna z důvodu samostudia pro osobní rozvoj a zvýšení motivace k práci
  • věrnostní příspěvek
  • možnost průběžného individuálního odborného a jazykového vzdělávání
  • příspěvek na stravování a na rekreaci
  • v kalendářním roce až 4 dny pracovního volna s náhradou platu při zdravotní indispozici

Pokud vás tato nabídka zaujala a potřebujete zjistit ještě další informace, tak se neváhejte obrátit na:
Mgr. Josefa Antoš, tajemníka magistrátu, tel. 326 715 170, e-mail: antos@mb-net.cz

Další informace k výběrovému řízení na dobu neurčitou najdete na webu města ZDE.
Zveřejnil: Šárka Charousková
Vytvořeno / změněno: 1.7.2024 / 1.7.2024


Zařazenopo 01.07.2024 19:07:00
ZdrojMladá Boleslav
Originálmb-net.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=9629&id=83296

Související témata

Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.