Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu
Požadavky pro podání přihlášky:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vč. příslušné vyhlášky
- znalost zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), v platném znění
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
- komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita
- zvláštní odborná způsobilost na úseku finančního hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu vítána
- zkušenosti ve státní správě vítány
- občanská a morální bezúhonnost
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
- dobrý zdravotní stav
- řidičské oprávnění skupiny „B“ vítáno
Náležitosti přihlášky: (přihláška)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Hlavní zaměření činnosti:
- výkon interního auditu u města Šumperka,
- výkon veřejnosprávní kontroly u příjemců veřejné finanční podpory
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nař. vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění . Nástup od 01.09.2024 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnici Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 25.7.2024. Informace k pozici podá Ing. Jaroslava Kopová, vedoucí Interního auditu a kontroly, nám. Míru 1, Šumperk tel. 583 388 602.
Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Zařazeno | st 10.07.2024 15:07:00 |
---|---|
Zdroj | Šumperk |
Originál | sumperk.cz/cs/mesto-a-mestsky-urad/volna-pracovni-mista/vyberove-rizeni-vedouci-interniho-auditu-a-k... |
guid | www.sumperk.cz clanek 32882 |