Odbor kanceláře tajemníka
Charakteristika pozice
Budete spolupracovat při tvorbě zadávací dokumentace, komunikovat s právníky, techniky a dodavateli, vést zadávací řízení, hodnotit nabídky, zajišťovat interní schvalovací procesy, uzavírat smlouvy a spolupracovat při řešení problémů nad plněním veřejné zakázky.
Informace k pozici
- místo výkonu práce: Jihlava
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- předpokládaný termín nástupu: dle domluvy
- platová třída 11 dle platných právních předpisů
Pozice je vhodná pro i pro čerstvé absolventy vysokých škol. Neváhejte se na tuto pozici přihlásit i bez předpokládaných odborných znalostí. Každého jsme schopni zaučit a vytvořit pro zaučení ty správné podmínky (školení, podklady apod.).
Požadavky zákonné, kvalifikační předpoklady:
- vzdělání: vysokoškolské vzdělání (magisterský nebo bakalářský studijní program)
- dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- pracovní úvazek 40 hod. týdně (pondělí a středa do 17.00 hod.)
Požadavky odborné:
- znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- schopnost provádět zadávání veřejných zakázek podlimitních a nadlimitních dle zákona o zadávání veřejných zakázek a metodické vedení veřejných zakázek malého rozsahu
- samostatnost při přípravě, tvorbě a případném řešení problémů zadávacího řízení
- analytické schopnosti na velmi dobré úrovni
- organizační schopnosti na velmi dobré úrovni
- vysoké pracovní nasazení
- schopnost týmové spolupráce, důslednost, komunikativnost
- velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)
Nabízíme:
- zázemí stabilní organizace v dynamickém a mladém týmu
- podporu profesního i osobního růstu
- pružná pracovní doba s občasnou možností homeoffice
- 25 dnů dovolené
- 3 dny zdravotního volna (Sick day)
- stravenky ve výši 150 korun
- Benefit Plus karta
- možnost ubytování
Písemnou přihlášku do výběrového řízení vyplňte zde: PŘIHLÁŠKA a včetně povinných příloh s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obálce doručte osobně nebo poštou na oddělení personalistiky a mezd nebo podatelnu Magistrátu města Jihlavy, Masarykovo náměstí 97/1, PSČ 586 01 Jihlava nejpozději 31. 7. 2024 do 12:00 hodin.
Informace o pracovní pozici podá Bc. Vladislava Hudečková,
vedoucí odboru kanceláře tajemníka Magistrátu města Jihlavy,
tel. č. 565 592 000, e-mail: vladislava.hudeckova@jihlava-city.cz.
Vytvořeno / změněno: 15.7.2024 / 15.7.2024 | Zveřejnit od-do: 15.7.2024-31.7.2024
Zařazeno | po 15.07.2024 08:07:00 |
---|---|
Zdroj | Jihlava |
Originál | jihlava.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=5967&id=566801 |