Allianz pojišťovna spustila novou informační službu pro retailové klienty – varovné SMS k živelním škodám. Služba využívá unikátní českou technologii, která kombinuje mnoho předpovědních modelů pomocí strojového učení, a dosahuje tak nejvyšší možné přesnosti předpovědi počasí. Díky tomu může Allianz včas informovat své klienty o blížících se extrémních podmínkách prostřednictvím SMS zpráv. Do první vlny je v této chvíli zahrnuto 10 tisíc vybraných klientů.
„Naším cílem je každý měsíc navyšovat počet klientů, kterým varování před rizikovým počasím bezplatně zasíláme, a do konce roku 2024 službu poskytovat až 250 tisícům klientů,“ vysvětluje ředitel likvidace Allianz pojišťovny Martin Hlaváč.
Po pilotním projektu v roce 2022, který ukázal pozitivní dopad na menší počet nahlášených škod, proběhlo během roku 2023 výběrové řízení na poskytovatele této služby. Výsledkem byla volba české meteorologicko-technologické společnosti Forecasts.cloud.
Pokud by klienti nechtěli dostávat SMS k živelním škodám, tedy o budoucím počasí, které může působit škody na jejich majetku, každá SMS bude zároveň obsahovat jednoduchý odkaz pro odhlášení ze služby.
Zařazeno | po 05.08.2024 12:08:00 |
---|---|
Zdroj | O Pojištění.cz |
Originál | opojisteni.cz/spektrum/tiskove-zpravy/nova-infomacni-sluzba-allianz-varuje-klienty-pred-nepriznivym-... |