Město Hlučín oznamuje vyhlášení výběrového řízení č. 12/2024 na obsazení volného pracovního místa - vedoucí odboru dopravy.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Město Hlučín
Tajemník Městského úřadu Hlučín
vyhlašuje výběrové řízení č.12/2024 na obsazení pracovního místa
VEDOUCÍ ODBORU DOPRAVY
Místo výkonu práce : Městský úřad Hlučín.
Předpoklady : Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem). Nezbytným předpokladem jmenování do funkce je negativní lustrační osvědčení.
Charakteristika činnosti: Zodpovědnost za činnosti jednotlivých úseků odboru – úsek bezpečnosti dopravy, registru silničních vozidel, registru řidičských oprávnění, dopravního řádu a činnost oddělení dopravních přestupků. Samostatné projednávání dopravních přestupků v prvním stupni řízení. Zajišťování činnosti dopravního úřadu dle zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, zajišťování prevence v oblasti bezpečnosti silničního provozu dle zákona č. 361/2001 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů a zpracování koncepce dopravy ve městě. Spolupráce s dopravci a KODISEM při zajišťování dopravní obslužnosti nad rámec dopravní obslužnosti zajišťované Moravskoslezským krajem. Zpracování podkladů pro vydání obecně závazných vyhlášek města v oblasti své působnosti a podkladů pro vydání nařízení města. Zodpovědnost za předkládané materiály pro schůzi rady města a zasedání zastupitelstva města, za plnění úkolů uložených radou města a zastupitelstvem města za odbor dopravy.
Předpokládaný nástup : dohodou, nejlépe ihned.
Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v aktuálním znění).
Požadovaná kvalifikace: - vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu.
Jiné požadavky: - Vysoké pracovní nasazení,
- velmi dobré organizační schopnosti,
- samostatnost, schopnost vést kolektiv,
- praxe a orientace v zákonech č. 361/2000 Sb., 30/2024 Sb., 56/2001 Sb., 111/1994 Sb., 250/2016 Sb., a ostatních zákonech souvisejících výhodou,
- flexibilita a pečlivost,
- dobré komunikační schopnosti a ochota se dále vzdělávat,
- znalost práce na PC,
- řidičské oprávnění skupiny „B“ výhodou.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme tyto benefity:
Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
příspěvek na penzijní připojištění,
příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
čtvrtletní odměny,
perspektiva stabilního zaměstnání,
prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení.
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 1.10.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),
v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 1.10.2024 do 10:00 hod.
Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.
Výběrové řízení bude probíhat dne 9.10.2024 od 9:00 hod. v zasedací místnosti budovy „A“.
Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uc hazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem.
Upozornění : uchazeči, kteří nebudou vybráni si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „A“ MěÚ Hlučín do dne 30.11.2024. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány.
Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č. 209, tel. 595020223.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů.
Zařazeno | čt 12.09.2024 08:09:00 |
---|---|
Zdroj | Hlučín |
Originál | hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti/vyberove-rizeni-c-12-2024.html |
guid | www.hlucin.cz clanek 359273 |