Na semináři se probírala se témata jako: jaká je role krizového interventa z Pedagogicko-psychologické poradny, jak může vypadat vzájemná spolupráce se školními metodiky, kde jsou limity krizové pomoci ze strany školského zařízení, jak společně pracovat v pokrizovém vývoji skupiny, jakým způsobem monitorovat vývoj třídní skupiny, kdy jsou vhodné další intervence. Seminářem provedli lektoři Petr Hampacher a Zdeňka Svobodová.
Realizace semináře byla podpořena MŠMT v rámci Výzvy pro podávání žádostí na aktivity v oblasti primární prevence rizikového chování a podpory duševního zdraví ve školách a školských zařízeních pro rok 2024 – ev. č. PRCH-KP-004/2024 a Ústeckým krajem.
Vytvořeno / změněno: 23.9.2024 / 23.9.2024
Zařazeno | po 23.09.2024 13:09:00 |
---|---|
Zdroj | Ústecký kraj |
Originál | kr-ustecky.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=450018&id=1791274 |
guid | 1791274 |