Odborný koordinátor/Odborná koordinátorka Oddělení úhrad zdravotnických prostředků

Odborný koordinátor/Odborná koordinátorka Oddělení úhrad zdravotnických prostředků

SÚKL vyhlašuje výběrové řízení na služební místo Odborný koordinátor/Odborná koordinátorka Oddělení úhrad zdravotnických prostředků.

V Praze dne: 2. října 2024

Spisová značka: sukls251124/2024

Čj.: sukl251124/2024


Vyvěšeno dne: 2. října 2024

Sejmuto dne: 9. října 2024

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

1. Údaje o služebním místě a podmínkách výkonu služby

Ředitel Státního ústavu pro kontrolu léčiv, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na:

služební místo Odborný koordinátor/Odborná koordinátorka Oddělení úhrad zdravotnických prostředků, Sekce regulace zdravotnických prostředků ve služebním úřadu Státní ústav pro kontrolu léčiv, ID služebního místa 647

obor služby: 21 – Zdravotnictví a ochrana zdraví

Informace o služebním místě:

  • Služební úvazek: 1,0 při délce služební doby 40 hodin týdně
  • Služební poměr na dobu neurčitou (v případě vykonání úřednické zkoušky).
  • Předpokládaným dnem nástupu je 1. listopadu 2024 nebo dle dohody
  • Místo výkonu služby: Praha

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra ČR https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:

  • Celostátní koordinace a usměrňování zpracovávání expertních stanovisek a posudků využívání a ochrany přírodních zdrojů, léčiv a zdravotnických prostředků
  • Koordinace činností v průběhu správního řízení a činností potřebných ke zpracování výstupů ze správního řízení při dodržení jeho lhůt, vedení spisů ve správním řízení, práce se systémy SSL Athena aj.
  • Vedení správních řízení, zastřešení potřebných a předepsaných procesních úkolů podle správního řádu, samostatná příprava a vydávání (popř. po konzultaci s vedoucím odd. UZP) podkladů a písemností v procesu stanovení výše a podmínek úhrady ZP
  • Příprava procesních i odborných podkladů pro správní řízení: zpracovávání hodnotících zpráv a rozhodnutí a procesních dokumentů jako např. sdělení o ukončení zjišťování podkladů pro rozhodnutí, výzvy apod.
  • Rozvrhování požadavků pro zpracování podkladů, odpovědnost za dodržování lhůt ve správním řízení
  • Hodnocení ohlášení a podkladů pro kategorizaci a úhradovou regulaci zdravotnických prostředků (dále ZP) a jejich vstup do systému úhrad z veřejného zdravotního pojištění
  • Dodržování platné legislativy, interních metodik a používání schválených formulářů Ústavu
  • Podílení se na aktualizaci interních metodik a formulářů, případně i na přípravě podkladů pro novelizaci legislativy
  • Samostatné vyhledávání relevantních údajů v rámci databází, v literatuře a jiných dostupných zdrojích
  • Komunikace s žadateli i ostatními účastníky správního řízení, se zaměstnanci odd. UZP a ostatními zaměstnanci v rámci Ústavu
  • Kontrola a předávání podkladů pro publikaci
  • Podílení se na průběžném zveřejňování průběhu řízení
  • Účast na jednáních, školeních a dalších akcích v rámci své činnosti
  • Podílení se na zaškolování nových zaměstnanců odd. UZP
  • Plnění úkolů souvisejících s agendou úhradové regulace ZP dle pokynů vedoucího odd. UZP, ředitele sekce ZP a vedení Ústavu

2. Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 13. platové třídy.

2.1 Platový tarif

Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 30 780 Kč do 45 420 Kč. Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.)

2.2. Osobní příplatek

Rozpětí od 9 000 Kč do 13 600 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice. Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.

2. 3. Odměny

Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.

3. Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo představeného nebo žádosti o jmenování na služební místo představeného (dále je „žádost“), doručené ve lhůtě do 9. října 2024, tj. v této lhůtě

  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: Státní ústav pro kontrolu léčiv, oddělení personální a vzdělávací, Šrobárova 48, 100 41 Praha 10,
  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
  • @ podané v elektronické podobě podepsanou uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@sukl_cz , nebo
  • podané v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové schránky ID: qwfai2m.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo Odborný koordinátor/Odborná koordinátorka Oddělení úhrad zdravotnických prostředků, Sekce regulace zdravotnických prostředků, ID 647, sp. zn. sukls251124/2024“.

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

4. Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:

1) Splňuje základní předpoklady stanovené zákonem o státní službě, tj.:

a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona.

Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona dokládá příslušnými listinami, tj. průkazem totožnosti nebo osvědčením o státním občanství. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona doložit pouze písemné čestné prohlášení o státním občanství[2], uvedenou listinu je žadatel v takovém případě povinen doložit následně, nejpozději bezprostředně před konáním pohovoru;

b) dosáhl věku 18 let;

c) je plně svéprávný – splnění tohoto předpokladu žadatel dokládá písemným čestným prohlášením[3];

d) je bezúhonný – splnění tohoto předpokladu žadatel dokládá výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Pokud žadatel do žádosti poskytne údaje nutné k obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů[4], není již povinen výpis z evidence Rejstříku trestů doložit, neboť si ho služební orgán vyžádá na základě poskytnutých údajů přímo od Rejstříku trestů. Není-li žadatel státním občanem České republiky, je povinen doložit bezúhonnost obdobným dokladem o bezúhonnosti[5];

e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj. vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu;

Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona dokládá příslušnými listinami, tj. originálem nebo úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona doložit pouze písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání[6]; uvedenou listinu lze v takovém případě doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru;

f) má potřebnou zdravotní způsobilost – splnění tohoto předpokladu se dokládá při podání žádosti čestným prohlášením[7]. U nejvhodnějšího žadatele vybraného podle § 28 odst. 2 nebo 3 zákona služební orgán ověří splnění tohoto předpokladu zajištěním vstupní lékařské prohlídky podle zákona o specifických lékařských službách.

2) Splňuje jiný požadavek stanovený podle § 25 odst. 5 písm. a) zákona platným služebním předpisem (Stanovení požadavků na služební místo), kterým je:

- v průběhu výběrového pohovoru bude ověřena znalost anglického jazyka.

3) K žádosti dále žadatel přiloží strukturovaný profesní životopis v českém jazyce.

4) K žádosti dále žadatel přiloží motivační dopis.

5. Ostatní informace

Omezení některých práv státních zaměstnanců (§ 80 až 81 zákona o státní službě):

1. státní zaměstnanec nesmí být členem řídících nebo kontrolních orgánů obchodních korporací provozujících podnikatelskou činnost, s výjimkou případů, kdy byl do těchto orgánů vyslán služebním orgánem,

2. státní zaměstnanec může vykonávat jinou výdělečnou činnost než službu podle tohoto zákona pouze s předchozím písemným souhlasem služebního orgánu (§ 81 odst. 2 zákona o státní službě).

Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

Státní ústav pro kontrolu léčiv podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rámci svých služebních a pracovních míst.

6. Údaje o pohovoru

Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.

Poučení služebního orgánu:

Přihláška, která nebude obsahovat náležitosti stanovené zákonem a uvedené v bodě 1) až 3), nebude ve výběrovém řízení posuzována. Přihláška, ve které žadatel neuvede adresu datové schránky nebo emailovou adresu bude z výběrového řízení vyřazena, stejně tak jako přihláška, která nebyla doručena v poslední den lhůty na adresu služebního úřadu.


Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 zákona o státní službě:

V průběhu výběrového řízení se doručuje žadateli do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Pokud žadatel v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.

Dokument doručovaný žadateli ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán, pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná. Pokud nebude možno dokument doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se dokument jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že dokument bude doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán.

V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.

Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:

Výběrová komise může provést s žadatelem pohovor v náhradním termínu na jeho požádání, pokud provedení pohovoru v náhradním termínu nebrání řádnému plnění úkolů služebního úřadu. K provedení náhradního termínu pohovoru žadatele, který by se nemohl dostavit k pohovoru pro překážku na jeho vůli nezávislou, pro kterou by nebylo možné provést pohovor v takovém náhradním termínu, aby bylo možné výběrové řízení dokončit ve lhůtě 60 dnů, je třeba souhlas služebního orgánu.

Kontakty

Ing. Andrea Golová
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Telefon: 272 185 905

MUDr. Tomáš Boráň
ředitel Státního ústavu pro kontrolu léčiv




Příloha:

  • doc.png Žádost o přijetí do služebního poměru – řadový zaměstnanec_Odborný koordinátor-Odborná koordinátorka UZP.docx, soubor typu docx, (35,9 kB)


[1] Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.

[2] Písemné čestné prohlášení o státním občanství je zahrnuto ve formuláři žádosti a bude považováno za doložené, pokud žadatel zaškrtne a doplní příslušné pole vztahující k tomuto čestnému prohlášení.

[3] Písemné čestné prohlášení o svéprávnosti je zahrnuto ve formuláři žádosti.

[4] Rozsah údajů nutných pro obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů je uveden ve formuláři žádosti.

[5] Podle § 26 odst. 1 zákona jde o doklad obdobný výpisu z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce, osvědčující bezúhonnost, vydaný státem, jehož je žadatel státním občanem, jakož i státy, v nichž žadatel pobýval v posledních 3 letech nepřetržitě po dobu delší než 6 měsíců (dále jen „domovský stát“), a doložený úředním překladem do českého jazyka; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost písemným čestným prohlášením.

[6] Písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání je zahrnuto ve formuláři žádosti a bude považováno za doložené, pokud žadatel zaškrtne a doplní příslušné pole vztahující k tomuto čestnému prohlášení.

[7] Písemné čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti je zahrnuto ve formuláři žádosti.


Zařazenost 02.10.2024 09:10:00
ZdrojSUKL
Originálsukl.cz/sukl/odborny-koordinator-odborna-koordinatorka-oddeleni-uhrad-5

Související témata


Příbuzné stránky

Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.