Ing. Jana Kuklová
vedoucí odboru kanceláře starosty
PRACOVNÍ NÁPLŇ ODBORU KANCELÁŘE STAROSTY
(1) Vedoucí odboru kanceláře starosty je zástupcem tajemníka MěÚ, zastupuje ho v jeho nepřítomnosti a plní úkoly podle pokynů tajemníka. Koordinuje zejména činnost jednotlivých odborů MěÚ na úseku samostatné působnosti města Chebu a řídí činnost odboru kanceláře starosty.
(2) Odbor připravuje ve spolupráci s ostatními odbory a předkládá radě města a jejím prostřednictvím zastupitelstvu města ke schválení Organizační řád MěÚ a jednací řády zastupitelstva města, rady města, případně komisí a výborů, a další související vnitřní předpisy.
(3) Vede přehledy o členech zastupitelstva města, rady města, o výborech, komisích, aktivech, poradních sborech a pracovních komisích, včetně jejich každoročního vyhodnocování.
Odbor se organizačně člení takto :
a) oddělení právní,
b) úsek veřejných zakázek,
c) sekretariát,
d) personalistika a platy.
PRACOVNÍ NÁPLNĚ JEDNOTLIVÝCH ČÁSTÍ ODBORU
1. Oddělení právní
(1) Zajišťuje komplexní právní agendu pro potřeby města a MěÚ.
(2) Zajišťuje právní porady v úředních záležitostech pro všechny odbory a oddělení MěÚ a ostatní orgány města.
(3) Zajišťuje vypracovávání smluv a dohod dle potřeb města a MěÚ. Posuzuje návrhy všech smluv uzavíraných městem z hlediska jejich souladu s právním řádem.
(4) Zpracovává návrhy žalob , odvolání případně dovolání , a zastupuje město při soudním řízení. Vedoucí oddělení je oprávněn pověřit některými úkoly advokáta.
(5) Po nabytí právní moci rozhodnutí soudů podává návrhy na výkon rozhodnutí (exekuce) a sleduje, kontroluje a eviduje průběh výkonu rozhodnutí.
(6) Zajišťuje komplexně agendu přihlašován pohledávek dlužníků města do exekučních, insolvenčních a dědických řízení, sleduje, kontroluje a eviduje průběh těchto řízení a zajišťuje kompletně právní agendu s těmito řízeními související.
(7) Na základě pokynů starosty města nebo tajemníka MěÚ zpracovává podklady a návrhy na podání trestních oznámení.
(8) Posuzuje návrhy obecně závazných vyhlášek města a nařízení města a podává k nim stanoviska, případně se podílí na jejich přípravě .
(9) Vede evidenci smluv a dohod uzavřených městem, případně MěÚ , vyjma záležitostí týkajících se nakládání s nemovitým majetkem v působnosti odboru majetkoprávního a odboru správy majetku.
(10) Archivuje smlouvy a dohody uzavřené městem, případně MěÚ, o nichž vede evidenci podle odstavce 10.
(11) V případech, kdy je město Cheb obecným soudem v občanskoprávních sporech ustaveno podle § 29 odst. 3 OSŘ opatrovníkem žalovaného, zajišťuje, na základě pověření starosty města, úkoly vyplývající z titulu opatrovníka.
2. Úsek veřejných zakázek
Zajišťuje komplexní administraci veřejných zakázek zadávaných městem Cheb a právnickými osobami zřízenými a založenými městem Cheb na základě jejich požadavků, a v souladu se směrnicí o veřejných zakázkách. Je garantem směrnice o veřejných zakázkách.
3. Sekretariát
(1) Zaměstnance a činnosti sekretariátu organizuje, řídí a kontroluje vedoucí sekretariátu ve smyslu ustanovení § 124 odst. 4 zákoníku práce.
(2) Sekretariát zajišťuje činnost na úseku public relations, včetně úkolů tiskového mluvčího:
a) komplexně zajišťuje informační, publicistické a tiskové vztahy k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům,
b) sleduje periodika, vyhodnocuje jejich přístupy k vybraným tématům,
c) organizačně zajišťuje tiskové konference.
(3) Prezentuje navenek dobré jméno města Chebu a MěÚ.
(4) Zabezpečuje vydávání informačního bulletinu města – Radniční listy – zajišťuje odbornou, výtvarnou, technickou, věcnou úroveň vytvořených materiálů.
(5) Spolupracuje na tvorbě a kontrole správnosti věcného obsahu internetových stránek města a koordinuje činnost jednotlivých odborů MěÚ, městské policie, organizačních složek města a organizací městem zřízených nebo založených na úseku uveřejňování informací na internetu.
(6) Zabezpečuje komplexní administrativní agendu pro starostu, místostarosty a tajemníka.
(7) Eviduje a zajišťuje vyřízení došlé a odeslané korespondence, včetně písemností zasílaných telefaxem a elektronickou poštou. Vede centrální evidenci kontrol provedených externími subjekty.
(8) Vede evidenci zápisů jednotlivých výborů a komisí .
(9) Zabezpečuje úkoly související s přijímáním delegací a hostů vedením.
(10) Zabezpečuje tlumočnické a překladatelské práce pro potřeby MěÚ.
(11) Organizačně zajišťuje program delegací a hostů včetně protokolu.
(12) Zabezpečuje dle potřeby autoprovoz pro starostu, místostarosty a tajemníka.
(13) Vede docházkovou evidenci odboru a vedoucích odborů.
(14) Při zajišťování činnosti zastupitelstva města a rady města
a) ve spolupráci s komisemi, výbory a odbory připravuje návrh plánu práce zastupitelstva města a rady města,
b) zabezpečuje přípravu jednání zastupitelstva města a rady města po stránce organizační, zabezpečuje ve spolupráci s odborem organizačním zaslání pozvánek a projednávaných materiálů členům zastupitelstva města a rady města v termínech podle jednacích řádů těchto orgánů,
c) vyhotovuje zápisy a usnesení ze zasedání zastupitelstva města a schůzí rady města,
d) vede centrální evidenci zápisů a usnesení zastupitelstva města a rady města.
4. Personalistika a platy
(1) Zabezpečuje osobní a platovou agendu zaměstnanců města Chebu.
(2) V součinnosti s vedoucími odborů zabezpečuje vzdělávání zaměstnanců města.
(3) Zabezpečuje agendu sociálního fondu v součinnosti s odborovou organizací.
(4) Komplexně zajišťuje agendu odměn členů zastupitelstva města, členů komisí a výborů, včetně odvodů pojistného na sociální a zdravotní zabezpečení, a daní.
(5) Zabezpečuje organizačně-technickou přípravu a průběh voleb dle příslušných zákonů, včetně referenda – tj. výplaty odměn členům komisí, uzavírání dohod o provedení práce apod.
(6) Zpracovává návrh rozpočtu odboru, kontroluje čerpání dle rozpočtové skladby, v případě potřeby podává návrhy na rozpočtové změny.
- Telefon:
- 354 440 124
- WWW:
- htpp://www.cheb.cz
- E-mail:
- Zobrazit e-mail
- Adresa:
- Odbor kanceláře starostynáměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14
350 20 Cheb(budova A, zvýšené přízemí)Zobrazit v mapě
- Kontakty
-
- Ing. Jana Kuklová , vedoucí odboru kanceláře starosty , tel.: 354 440 124 , e-mail: Zobrazit e-mail
- úsek veřejných zakázek
- Ing. Petra Šimečková , úřednice pro veřejné zakázky , tel.: 354 440 172 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Ing. Klára Soukupová , úřednice pro veřejné zakázky , tel.: 354 440 514 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Mgr. Veronika Gyepešová , úřednice pro veřejné zakázky , tel.: 354 440 172 , e-mail: Zobrazit e-mail
- oddělení právní , tel.: 354 440 197
- JUDr. Bc. Petr Vlna , vedoucí oddělení právního , tel.: 354 440 125 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Ing. Gabriela Barthellová, DiS. , tel.: 354 440 127 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Bc. Iveta Pluhaříková , tel.: 354 440 197 , e-mail: Zobrazit e-mail
- sekretariát , tel.: (00420) 354 440 107
- Kateřina Buřičová , vedoucí sekretariátu a asistentka starosty , tel.: 354 440 108 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Radka Boušková , pracovnice sekretariátu, asistentka , tel.: 354 440 107 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Simona Liptáková , tisková mluvčí, pracovnice sekretariátu , tel.: 354 440 174 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Ing. Tomáš Ivanič , redaktor Chebských radničních listů , tel.: 354 440 501 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Ludmila Nekudová , asistentka, pracovnice pro RM a ZM , tel.: 354 440 120 , e-mail: Zobrazit e-mail
- personalistika a platy
- Lenka Staňková , personalistka a mzdová účetní , tel.: 354 440 123 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Bc. Martina Sedláčková , personalistka a mzdová účetní , tel.: 354 440 122 , e-mail: Zobrazit e-mail
- Pavlína Skoupá , personalistka, výběrová řízení , tel.: 354 440 511 , e-mail: Zobrazit e-mail
Zařazeno | st 02.10.2024 11:10:00 |
---|---|
Zdroj | Cheb |
Originál | cheb.cz/vismo/o_utvar.asp?id_org=5091&id_u=17019 |