Odbor kanceláře starosty

Ing. Jana Kuklová
Ing. Jana Kuklová

vedoucí odboru kanceláře starosty

PRACOVNÍ NÁPLŇ ODBORU KANCELÁŘE STAROSTY

(1) Vedoucí odboru kanceláře starosty je zástupcem tajemníka MěÚ, zastupuje ho v jeho nepřítomnosti a plní úkoly podle pokynů tajemníka. Koordinuje zejména činnost jednotlivých odborů MěÚ na úseku samostatné působnosti města Chebu a řídí činnost odboru kanceláře starosty.

(2) Odbor připravuje ve spolupráci s ostatními odbory a předkládá radě města a jejím prostřednictvím zastupitelstvu města ke schválení Organizační řád MěÚ a jednací řády zastupitelstva města, rady města, případně komisí a výborů, a další související vnitřní předpisy.

(3) Vede přehledy o členech zastupitelstva města, rady města, o výborech, komisích, aktivech, poradních sborech a pracovních komisích, včetně jejich každoročního vyhodnocování.

Odbor se organizačně člení takto :

a) oddělení právní,

b) úsek veřejných zakázek,

c) sekretariát,

d) personalistika a platy.

PRACOVNÍ NÁPLNĚ JEDNOTLIVÝCH ČÁSTÍ ODBORU

1. Oddělení právní

(1) Zajišťuje komplexní právní agendu pro potřeby města a MěÚ.

(2) Zajišťuje právní porady v úředních záležitostech pro všechny odbory a oddělení MěÚ a ostatní orgány města.

(3) Zajišťuje vypracovávání smluv a dohod dle potřeb města a MěÚ. Posuzuje návrhy všech smluv uzavíraných městem z hlediska jejich souladu s právním řádem.

(4) Zpracovává návrhy žalob , odvolání případně dovolání , a zastupuje město při soudním řízení. Vedoucí oddělení je oprávněn pověřit některými úkoly advokáta.

(5) Po nabytí právní moci rozhodnutí soudů podává návrhy na výkon rozhodnutí (exekuce) a sleduje, kontroluje a eviduje průběh výkonu rozhodnutí.

(6) Zajišťuje komplexně agendu přihlašován pohledávek dlužníků města do exekučních, insolvenčních a dědických řízení, sleduje, kontroluje a eviduje průběh těchto řízení a zajišťuje kompletně právní agendu s těmito řízeními související.

(7) Na základě pokynů starosty města nebo tajemníka MěÚ zpracovává podklady a návrhy na podání trestních oznámení.

(8) Posuzuje návrhy obecně závazných vyhlášek města a nařízení města a podává k nim stanoviska, případně se podílí na jejich přípravě .

(9) Vede evidenci smluv a dohod uzavřených městem, případně MěÚ , vyjma záležitostí týkajících se nakládání s nemovitým majetkem v působnosti odboru majetkoprávního a odboru správy majetku.

(10) Archivuje smlouvy a dohody uzavřené městem, případně MěÚ, o nichž vede evidenci podle odstavce 10.

(11) V případech, kdy je město Cheb obecným soudem v občanskoprávních sporech ustaveno podle § 29 odst. 3 OSŘ opatrovníkem žalovaného, zajišťuje, na základě pověření starosty města, úkoly vyplývající z titulu opatrovníka.

2. Úsek veřejných zakázek

Zajišťuje komplexní administraci veřejných zakázek zadávaných městem Cheb a právnickými osobami zřízenými a založenými městem Cheb na základě jejich požadavků, a v souladu se směrnicí o veřejných zakázkách. Je garantem směrnice o veřejných zakázkách.

3. Sekretariát

(1) Zaměstnance a činnosti sekretariátu organizuje, řídí a kontroluje vedoucí sekretariátu ve smyslu ustanovení § 124 odst. 4 zákoníku práce.

(2) Sekretariát zajišťuje činnost na úseku public relations, včetně úkolů tiskového mluvčího:

a) komplexně zajišťuje informační, publicistické a tiskové vztahy k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům,

b) sleduje periodika, vyhodnocuje jejich přístupy k vybraným tématům,

c) organizačně zajišťuje tiskové konference.

(3) Prezentuje navenek dobré jméno města Chebu a MěÚ.

(4) Zabezpečuje vydávání informačního bulletinu města – Radniční listy – zajišťuje odbornou, výtvarnou, technickou, věcnou úroveň vytvořených materiálů.

(5) Spolupracuje na tvorbě a kontrole správnosti věcného obsahu internetových stránek města a koordinuje činnost jednotlivých odborů MěÚ, městské policie, organizačních složek města a organizací městem zřízených nebo založených na úseku uveřejňování informací na internetu.

(6) Zabezpečuje komplexní administrativní agendu pro starostu, místostarosty a tajemníka.

(7) Eviduje a zajišťuje vyřízení došlé a odeslané korespondence, včetně písemností zasílaných telefaxem a elektronickou poštou. Vede centrální evidenci kontrol provedených externími subjekty.

(8) Vede evidenci zápisů jednotlivých výborů a komisí .

(9) Zabezpečuje úkoly související s přijímáním delegací a hostů vedením.

(10) Zabezpečuje tlumočnické a překladatelské práce pro potřeby MěÚ.

(11) Organizačně zajišťuje program delegací a hostů včetně protokolu.

(12) Zabezpečuje dle potřeby autoprovoz pro starostu, místostarosty a tajemníka.

(13) Vede docházkovou evidenci odboru a vedoucích odborů.

(14) Při zajišťování činnosti zastupitelstva města a rady města

a) ve spolupráci s komisemi, výbory a odbory připravuje návrh plánu práce zastupitelstva města a rady města,

b) zabezpečuje přípravu jednání zastupitelstva města a rady města po stránce organizační, zabezpečuje ve spolupráci s odborem organizačním zaslání pozvánek a projednávaných materiálů členům zastupitelstva města a rady města v termínech podle jednacích řádů těchto orgánů,

c) vyhotovuje zápisy a usnesení ze zasedání zastupitelstva města a schůzí rady města,

d) vede centrální evidenci zápisů a usnesení zastupitelstva města a rady města.

4. Personalistika a platy

(1) Zabezpečuje osobní a platovou agendu zaměstnanců města Chebu.

(2) V součinnosti s vedoucími odborů zabezpečuje vzdělávání zaměstnanců města.

(3) Zabezpečuje agendu sociálního fondu v součinnosti s odborovou organizací.

(4) Komplexně zajišťuje agendu odměn členů zastupitelstva města, členů komisí a výborů, včetně odvodů pojistného na sociální a zdravotní zabezpečení, a daní.

(5) Zabezpečuje organizačně-technickou přípravu a průběh voleb dle příslušných zákonů, včetně referenda – tj. výplaty odměn členům komisí, uzavírání dohod o provedení práce apod.

(6) Zpracovává návrh rozpočtu odboru, kontroluje čerpání dle rozpočtové skladby, v případě potřeby podává návrhy na rozpočtové změny.

Telefon:
354 440 124
WWW:
htpp://www.cheb.cz
E-mail:
Zobrazit e-mail
Adresa:
Odbor kanceláře starosty
náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14
350 20 Cheb
(budova A, zvýšené přízemí)
Zobrazit v mapě

Kontakty
  • Ing. Jana Kuklová , vedoucí odboru kanceláře starosty , tel.: 354 440 124 , e-mail: Zobrazit e-mail
  • úsek veřejných zakázek
    • Ing. Petra Šimečková , úřednice pro veřejné zakázky , tel.: 354 440 172 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Ing. Klára Soukupová , úřednice pro veřejné zakázky , tel.: 354 440 514 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Mgr. Veronika Gyepešová , úřednice pro veřejné zakázky , tel.: 354 440 172 , e-mail: Zobrazit e-mail
  • oddělení právní , tel.: 354 440 197
    • JUDr. Bc. Petr Vlna , vedoucí oddělení právního , tel.: 354 440 125 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Ing. Gabriela Barthellová, DiS. , tel.: 354 440 127 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Bc. Iveta Pluhaříková , tel.: 354 440 197 , e-mail: Zobrazit e-mail
  • sekretariát , tel.: (00420) 354 440 107
    • Kateřina Buřičová , vedoucí sekretariátu a asistentka starosty , tel.: 354 440 108 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Radka Boušková , pracovnice sekretariátu, asistentka , tel.: 354 440 107 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Simona Liptáková , tisková mluvčí, pracovnice sekretariátu , tel.: 354 440 174 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Ing. Tomáš Ivanič , redaktor Chebských radničních listů , tel.: 354 440 501 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Ludmila Nekudová , asistentka, pracovnice pro RM a ZM , tel.: 354 440 120 , e-mail: Zobrazit e-mail
  • personalistika a platy
    • Lenka Staňková , personalistka a mzdová účetní , tel.: 354 440 123 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Bc. Martina Sedláčková , personalistka a mzdová účetní , tel.: 354 440 122 , e-mail: Zobrazit e-mail
    • Pavlína Skoupá , personalistka, výběrová řízení , tel.: 354 440 511 , e-mail: Zobrazit e-mail

Zařazenost 02.10.2024 11:10:00
ZdrojCheb
Originálcheb.cz/vismo/o_utvar.asp?id_org=5091&id_u=17019
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.