Pro zjednodušení vyhledávání informací na webu města krnov.cz se mohou jeho návštěvníci nově zeptat na to, co je zajímá, virtuálního asistenta. Vznikl ve vývojářské firmě Multima, má jméno Chetty a je k dispozici 24 hodin 7 dnů v týdnu.
„Chatbota návštěvníci webu najdou v pravém dolním rohu. Pomůže jim rychle a jednoduše najít odpovědi na dotazy z oblastí, které spadají do kompetence městského úřadu, a to bez nutnosti telefonovat nebo hledat informace osobně. Čerpá z informací zveřejněných na webu města a díky využití umělé inteligence se dokáže s uživateli bavit jako skutečný člověk,“ říká Nikolas Bazakas z oddělení informatiky.
Aby využití chatbota bylo maximální, platí několik zásad:
• Pokládejte celé otázky. Chetty lépe rozumí plně formulovaným dotazům. Místo pouhých klíčových slov, jako například „poplatky pes“, zkuste napsat celou větu: „Jaké jsou poplatky ze psa v našem městě?“
• Buďte konkrétní. Čím konkrétnější bude vaše otázka, tím přesnější odpověď chatbot poskytne. Pokud máte specifický dotaz, uveďte co nejvíce detailů.
• Ověřujte si informace. Chatbot poskytuje odpovědi na základě dat z webu krnov.cz. Pokud obdržíte důležitou informaci, platí doporučení si ji ověřit pomocí dodaných odkazů přímo na příslušné stránce.
• Chatbot se neustále učí. Chetty se stále vyvíjí a zdokonaluje. Pokud někdy neposkytne správnou odpověď, vězte, že na zlepšení firma neustále pracuje.
• Dejte vědět, jak vám Chetty pomohl. Pokud vám chatbot pomůže, nebo naopak odpoví špatně, podělte se o vaši zkušenost tím, že na konci odpovědi kliknete buď na srdíčko, nebo na symbol palce ukazujícího dolů.
„Věříme, že i díky těmto tipům bude komunikace návštěvníků webu s chatbotem efektivnější a přínosnější. Budeme rádi za každou reakci, abychom ve spolupráci s firmou Multima mohli jeho odpovědi zlepšit,“ uzavírá Nikolas Bazakas s tím, že o své zkušenosti se mohou lidé podělit také e-mailem na nbazakas@mukrnov.cz .
Vytvořeno / změněno: 5.11.2024 / 5.11.2024
Zařazeno | út 05.11.2024 13:11:00 |
---|---|
Zdroj | Krnov |
Originál | krnov.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=7455&id=49800 |