Propagační mise filipínských novinářů a influencerů

19.06.2024 / 10:46 | Aktualizováno: 23.08.2024 / 11:07

Velvyslanectví ČR v Manile ve spolupráci s agenturou CzechTourism uspořádalo pro vybrané filipínské novináře a influencery cestu do České republiky. Účelem cesty, která se uskutečnila v rámci projektu na podporu ekonomické diplomacie (PROPED), bylo představit Česko jako atraktivní turistickou destinaci pro náročnou filipínskou klientelu.

Účastníci propagační incomingové mise měli možnost navštívit kromě Prahy i některé z nejvýznamnějších turistických destinací v ČR, například Karlovy Vary či Český Krumlov, které se těší značné oblibě u turistů z Asie. Projekt zároveň akcentoval jako nosné téma i Rok české hudby, účastníkům byl proto představen i příběh Mozartovy Prahy a měli možnost shlédnout i vystoupení české a moravské folklórní muziky.

Výběr zúčastněných influencerů a novinářů, kteří píší pro nejvýznamnější tištěné deníky, křídové lifestylové magazíny a publikují na sociálních sítích, zaručuje, že informace o atraktivitě České republiky se dostanou mezi vyšší třídy filipínské společnosti. Tato klientela je zvyklá na vysoký životní standard, který vyžaduje i v průběhu cestování. Účastníci propagační incomingové mise ve svých mediálních výstupech zprostředkují, že Česko nabízí mnoho lákadel, například v podobě pražského jezulátka, které se na Filipínách těší nesmírné oblibě. Česká nabídka je ovšem mnohem širší a kromě tradičních kulturně-historických unikátů zahrnuje i zámecké ubytování, zážitkovou gastronomii či speciální léčební a relaxační procedury v českých lázeňských městech.

Pro české podnikatele z cestovního ruchu a souvisejících oblastí představují Filipíny perspektivní trh, jehož cílením by mohli alespoň částečně kompenzovat ztráty způsobené výpadkem turistů z jiných asijských teritorií. Svou zálibu v nakupování luxusního zboží a prémiových značek pěstují Filipínci obzvláště rádi při cestování a proto není překvapením, že se filipínští turisté v průzkumech umísťují mezi národy, které při cestách utrácí nejvíc. Příležitosti tak existují kromě primárních poskytovatelů služeb cestovního ruchu i pro prodejce českého skla, šperků či outletového oblečení.

Maroš Guoth, ekonomický diplomat, Velvyslanectví ČR v Manile



Zařazenopá 23.08.2024 11:08:00
ZdrojMZv ČR Manila
Originálmzv.gov.cz/manila/cz/obchod_a_ekonomika/propagacni_mise_filipinskych_novinaru_a.html
guidNone

Související témata

Agentura fitch | Zájezdy | Filipíny
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.