Propagace Česka na Filipínách – projekt Visit Czechia

30.12.2024 / 03:57 | Aktualizováno: 30.12.2024 / 04:00

Velvyslanectví České republiky v Manile ve spolupráci s agenturou CzechTourism a místními partnery realizovalo projekt Visit Czechia. Hlavním cílem tohoto projektu bylo zvýšit zájem filipínských turistů o cestování do Česka a podpořit povědomí o naší zemi jako o jedinečné destinaci, která nabízí bohatou historii, nádherné památky a nezapomenutelné zážitky.

Projekt Visit Czechia probíhal od července do prosince roku 2024 a zaměřil se na propagaci nových cestovních itinerářů. Tyto itineráře, vytvořené ve spolupráci s filipínskými cestovními kancelářemi, zahrnovaly návštěvu alespoň tří různých českých regionů.

Česko nabízí návštěvníkům mnoho jedinečných zážitků – od malebných měst a historických památek až po kulinářské speciality a nezapomenutelnou atmosféru. Projekt Visit Czechia pomohl ukázat, že naše země má filipínským turistům opravdu co nabídnout. Mezi klíčové lokality patřila Praha, která je tradičně největším lákadlem pro zahraniční návštěvníky, ale také další atraktivní destinace, jako jsou Karlovy Vary nebo Český Krumlov.

Filipínské cestovní kanceláře, které se na projektu podílely, propagovaly tyto nové itineráře různými způsoby. K propagaci využívaly své webové stránky, sociální sítě i offline marketingové akce, například v podobě veletrhu cestovního ruchu, který se konal v Manile.

Důležitým partnerem projektu byla také letecká společnost, která podpořila propagaci zvýhodněnými skupinovými tarify na lety do Prahy. Tyto letenky byly nabízeny ve spolupráci s cestovními kancelářemi a přispěly k tomu, že nabídka zájezdů do Česka byla pro filipínské klienty ještě atraktivnější.

Filipínský trh byl již před pandemií COVID-19 jedním z důležitých zdrojů turistů pro Česko, především v segmentu vyššího cestování. Filipínští turisté často hledají luxusní zážitky a destinace s bohatou historií a kulturou. Velkým lákadlem je pro ně například návštěva Pražského Jezulátka, které má na Filipínách silnou duchovní symboliku. Tento projekt tak přispěl k obnovení zájmu o Česko a posílení vztahů s filipínským trhem.

Zároveň projekt pomohl podpořit české podnikatele působící v sektoru cestovního ruchu. Mezi ty patří hotely, incomingové agentury, restaurace a další poskytovatelé služeb, kteří mohou těžit z přílivu nových návštěvníků. Propagace českých regionů také přispěla k jejich rozvoji a zvýšení zájmu o méně známé lokality.



Zařazenopo 30.12.2024 04:12:00
ZdrojMZv ČR Manila
Originálmzv.gov.cz/manila/cz/obchod_a_ekonomika/propagace_ceska_na_filipinach_projekt.html
guidNone

Související témata

Agentura fitch | Zájezdy
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2025

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.