Vyřizování stížností a reklamací, § 258
Zákon o platebním styku č. 370/2017 Sb.
Trvalý odkaz pro ustanovení zobrazené na této stránce k vložení do Vaší stránky:
Trvalý odkaz pro ustanovení zobrazené na této stránce v kontextu okolních ustanovení k vložení do Vaší stránky:
§ 258
Vyřizování stížností a reklamací
(1) Poskytovatel vyřídí stížnost nebo reklamaci uživatele týkající se poskytování platebních služeb do 15 pracovních dnů po dni jejich obdržení. Na žádost uživatele poskytovatel poskytne odpověď v listinné podobě.
(2) Brání-li poskytovateli překážka nezávislá na jeho vůli vyřídit stížnost nebo reklamaci ve lhůtě podle odstavce 1, sdělí uživateli v této lhůtě překážky, které mu ve včasném vyřízení brání, a stížnost nebo reklamaci vyřídí nejpozději do 35 pracovních dnů po dni jejich obdržení.
(3) Na vyřizování stížností a reklamací poskytovatelem služby dynamické směny měn se odstavce 1 a 2 použijí obdobně.
Zpět na obsah zákona
Přečtěte si také
Okénko finanční rady
Josef Pavelec, Dálnička.cz
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Cesta do Chorvatska: Jak ušetřit a mít výdaje pod kontrolou?
Iva Grácová, Bezvafinance
Zdeněk Jaroš, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Marek Pokorný, Portu
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex červenec 2024: Banky hypotéky opět nezlevnily